23 Haziran 2018 Cumartesi

seçim filan

Çok umutlandık çok da dibi gördük biliyor musun?
Çok umutlandık, Gezi'de...
Haziranda HDP barajı geçince...
Çok...

N'oldu? Hangi seçimdi hatırlamıyorum, belki referandum. Annem dediydi de aymıştım meseleye. Demişti ki "seni hiç bu kadar umutsuz görmemiştim..." o zaman umutsuzluğumu fark etmiştim. Açık konuşayım, benim hala umudum yok. Yedikleri hiçbir haltı unutmadım, düzeleceğine de inanmıyorum. İnce çok başarılı, inşallah sandığa yansır. Lakin dürüst bir sandığa inancımı yitireli çok oldu. Ne diyelim? İnşallah.

Hiç unutmuyorum yine bir gün elimde telefon twitter'da fittiriyorum bu tweet'e denk geldim ve altındaki yazılanlara... Ne ağladım be! Ne çektik ne çektik be! İçine ettiler memleketin içine ettiler!
Hani milletin a....na koyacağız diyorlardı ya.. hah işte onun özeti bu tweet.

Twitter'ım yok diyorsanız, buyurun Her Boku Bilen Adamın yazdıklarını okuyun. Ben mahcubum yazamıyorum :(

Oy verirken düşünün, milletin a... koyanlarla bir misiniz değil mi?

1 yorum:

Azize dedi ki...

Aynen... İnşaallah diyelim.