9 Mart 2010 Salı

sevgili günlük

BUGÜN,

Geç kalmama rağmen uyuyakalabilmek:)
Konak-Gümrük-Pasaport-Borsa caddesinde uzun yürüyüş-Gümrük-Efes oteli çevresinde 3-5 tur-Konak-Üçyol-Forum-Ofis yapmama ve yaklaşık 3 saat ayakta veya yürümeme rağmen dışarıda olmak,
Arada 20 dakikalık molamda bol yağlı ve peynirli bir açma yememe rağmen bu kalori bombasına eşlik eden sert filtre kahve içmek-içebilmek,
Ahmak ıslatan yağmurda fönümün bozulmasına rağmen yürüyüş yapmak - yapabilmek,
Evraklarımın bir kısmının eksik olmasına rağmen aptal vize sırasında iki satır kitap okuyabilmek,
İki arada bi derede göz doktoruna gidip sağlık sigortasına kaktıracağım lenslerimi satın alabilmek,
Öğlen sakinliğindeki Yeşildere yolunda hız yapmamaya kasarak pencere açık araba kullanabilmek ve bu defa yanlış sapaktan çıkmadan kaybolmadan Forumu bulabilmek, işimi halledebilmek,
Belki bininci keredir "ben napıyorum, neden daha esnek çalışma saatlerimin olabileceği bir işe sahip değilim" sorusu bir tilki gibi beynimin kıvrımlarında kıvranmasına rağmen yarım günümü kendimle başbaşa geçirebilmek

İYİ GELDİ.

4 yorum:

ruhdagı dedi ki...

Kendim yapmış gibi keyif aldım. Hele filtre kahve kısmından :)

Ozguranne dedi ki...

Şirket kur, esnek çalış. Şirket kur, esnek çalış... Gece gece kanına gireyim:)

Anne Duru dedi ki...

ne kadar keyifli okudum :)
özgür'ü de desteklememek elde değil:)
bu arada küçük bir sorum olacak;bir fotoğrafınızda arcanın filli bir oyun örtüsünü farkettim.Nereden aldığınızı sora bilirmiyim??
Sevgiler,

yeliz dedi ki...

teşekkürler
özgürüm aklımda:)

anne duru... o babane imalatı ama bi yerlerden örnek aldı, lazımsa patlaşabilirim:)