11 Mayıs 2010 Salı

ozelestiri.com tadında

her daim olaylara sükunetle yaklaşan, kriz anlarında sakin durabilen,
çantasında herşeyi düzenli, bir ufak şey aramak için çantada ne var ne yoksa alaşağı etmek zorunda kalmayan
arabasını haftada bir yıkatan, içini temizleten, bisküvi, ıslak mendil artıkları ile aylarca gezmeyen,
yavaş hareket eden,
herhangi heyecan verici bir olayı bile sakinlikle aktarabilen,
küçük şeyler için gereğinden fazla üzülmeyen veya sevinmeyen, dahası duygularını kesinlikle dışa vurmayan,
iş bitirici olurken telaşe mahal vermeyen,
kendine olduğundan fazla güvenen,
mesafeli,
tevazu göstermeyen,
kedi gibi çaresiz durup ota boka yardım isteyen, çantasını bavulunu kendi taşıyacak diye bel fıtığı olmayan, yanındaki erkeklere taşıtabilen,
ağız dolusu kahkahalar değil küçük gülümsemeler ve kikirdemelerle kırışıklıklarını saklayabilen,
topuklu ayakkabıları üzerinde, converselerin içindeymiş gibi rahat yürüyebilen,
makyajı kolay yapan, yakıştıran ve 1 saat içinde yok olmamasını sağlayabilen, makyaj tazeleyen,
her daim manikürlü/pedikürlü dolaşan,
kızarmayan,
yıkayıp çıktığında fönlü görünen saçlara sahip
çok yiyen ama kilo almayan,
çok içen ama sarhoş olmayan,
hatta kaybolmayan sakız hanım
....
bir kadın değilim! olmak isterdim.

13 yorum:

cenebaz dedi ki...

Ben de :((

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

+1

saricizmeli dedi ki...

ben tıpkı saydıkların gibiyim:P
olmak istediğimi sanmam ayrıca.

saricizmeli dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
laleninbahcesi dedi ki...

ay sakınnn

YesiM dedi ki...

ben de!

yeliz dedi ki...

aaa lalenin bahçesi niye!! öyle fena mı soğuk hatun kişisi takılınca kıymete biniyorsun!!

ruhdagı dedi ki...

Ben seni böyle seviyorum :D

Adsız dedi ki...

olamayiz istesek de...

k.i.s.d. dedi ki...

Cennette :)

olacağız bunların hepsinden :)

a.c dedi ki...

böyle biri var mı tanıdığın? :)

yeliz dedi ki...

anne cafe şaşıracaksın ama hepsini değilse de 90% nına sahip bir tanıdığım var. çok da severim acayip tatlı bi hatundur, iyi de arkadaşımdır. zaman zaman yav şu kız gibi az sakin dur dediğim olmuştur.

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Amaaaannnn Yeliz ! Özendiğin şeye bak. Biz bademciklerimiz gözükene kadar gülmezsek , bir de hep bir ağızdan konuşmazsak rahata ermeyiz cankuş :))) Genetiğimize aykırı bu saydıkların, olmaaaaazz.