16 Haziran 2010 Çarşamba

yazmak istemiyorum ama unutmak da istemiyorum

ya işteyim ya yokum!!
evde değilim iş yoğun keyfim yok. yeni bişeylere ihtiyacım var. Nurturiaya takılmıyorum, arkadaşlarımın yazdıklarını okuyorum ama yorum yazmak içimden gelmiyor. keyifsiz günler...

Ama...

Tunişle Arcanın birlikte değil ama paralel kamyon oynamalarını...


Ela ile Arca'nın sularla keyfini ve akşam günün hikayesini uyku öncesi masalı olarak anlatırken "şap şap yaptılar" kısmında Arca'nın yatakta oturup sahneyi elleriyle şap şap yaparak canlandırmasını...


Arca'nın Ela'nın devasa ördeğine su içirmeye çalışmasını...


Bütün haftasonunu "Eya" (Ela) ve "Abbi" (Tuna) yı dilinden düşürmeden geçirmesini...


Vee... Elanın profitrole fütursuzca dalıp keyifle yemesini


unutmak istemiyorum:)

10 yorum:

Ömer Tuna dedi ki...

anılar çabuk unutuluyor unutma bizede unutturma böcekler hepsi çok tatlılar

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

bugün seni arayacaktım sesin çıkmıyor keyifsiz misin diye öyleymişsin. haftasonu gelsin dağılır kasvetin. tuna ve arcanın fotosunu nurturia'ya koydum. alt metnini de buraya kopyalıyorum bak
"Arkadaki muzip balık da Arca cücesi. Henüz haberleri yok ama çok iyi arkadaş olacaklar. Zaten fotoğraf da onun kanıtı. Ne demişler arka-daş "

ruhdagı dedi ki...

Hımm anlıyorum ben seni. Ama şu çıplak Arca ne fena şey yahu. Çok istiyorum benim oğlumda Arca gibi olsun. Tombik, sevimli :)

Bu arada Tuna ve Arca'nın pozu süper olmuş.

yeliz dedi ki...

Ömer tunacım sen de çok tatlı bi böcüksün biz de seni seviyoruz:)

yeliz dedi ki...

hülyacım gidip bakıcam şimdi. çok güzel yazmışsın. bence de çok iyi arkadaş olacaklar. aslında bu fotoraf sırasında Arca Tunanın meşhur kamyoınu ile oynuyor, tuna da arcanın o bebeklik arabasıyla, gözükmemiş. şimdiden en kıymetlilerini paylaştılar:)

yeliz dedi ki...

olcak ruhdağım sen merak etme daha da nefis bi bebek olacak, harika bi annesi var:)

fazi dedi ki...

kareler süper :) çok tatlı bıdıklar ne çok büyüdüler :) hepsinin süt halini biliyoruz nerdeyse :)) unutmak ne mümkün

fazi dedi ki...

kareler süper :) çok tatlı bıdıklar ne çok büyüdüler :) hepsinin süt halini biliyoruz nerdeyse :)) unutmak ne mümkün

Mutluanne dedi ki...

Evet gerçekten çabuk unutuluyo anılar unutmamak adına yaptıklarınız çok güzel bence.Arca da çok tatlı maşallah

Fatma dedi ki...

Ne güzel görüntüler:)