28 Aralık 2010 Salı

Bir haftasonu anatomisi Vol.2



Fotoğrafçılık kursunun son dersi.

Kordon'da pratik eğitimi.

Panning tekniği çalışılıyor.

Tüm kursiyerler Körfez'i arkasına almış, tek sıra halinde yan yana dizilmişler, herkes en iyi pan tekniği ile çekilmiş pozu yakalamaya çalışıyor (ki ilk defasında yapabilmek neredeyse imkansız)

Hoca konu mankeni olarak hızla bir sağa bir sola yürüyor.

Derken bu miskin Kordon sakini, İzmir'i yıkayan yağmurdan arta kalanların tadına bakmak için kursiyerlerin arasında başını uzatıyor.

Ben niye mi panning çekim yapmaya çalışmıyorum?

Eh ben köpeklerin her türlüsünden korkarım, ve ortamda köpek varsa her hareketini göz hapsinde tutarım ki bacaktan bir lokma almasın. Göz hapsinde tutuyorum arkadaşı : )

10 yorum:

Ozguranne dedi ki...

:))

Fatma dedi ki...

Vauv. Fotoğraf harika:)

cenebaz dedi ki...

Ama çok güzel bir foto olmuş. Bu arada bende de o bacaktan bir lokma hisssi vardır. Sanki nefesini ve dişlerini hissederim, çok husursuz olurum. Arkamdan köpek gelirse arkama baka baka yürürürüm. Tırsak Çenebaz:))

Unknown dedi ki...

acaba hangi fotograf kursu öğrenebilirmiyim.

yeliz dedi ki...

özgür, Fadiş sağolun:)

yeliz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
yeliz dedi ki...

çenebaz, çok fena durum çok. bir köpek alarak korkumu yenmeyi planlıyorum (sanırım 10 sene içinde:) )

yeliz dedi ki...

sevgili Nevriye,
İFOD var, fotoğrafçılar derneği, Kıbrıs Şehitleri Gazi Kadınlar sokağında. bu kurun ücreti normalde 200 tl idi ancak ben internetten üye olduğum bir fırsat sitesinden 50% indirimle katıldım. markapon.com du yanlış hatırlamıyorsam. takip edersen tekrar fırsat yakalayabiliyorsun. ben 3 ay içinde 2 defa rastladım örneğin. çok değerli hocalardan çok güzel bir 4 haftalık kurstu, tavsiye ederim

larcencielblog dedi ki...

Vaaayyy!!!!! Bitirmişsin fotoğrafçılık işini Yeliz'cim!!! Muhteşem!

yeliz dedi ki...

deme Başak!! cansın can! seviyorum seni