4 Eylül 2013 Çarşamba

Dumur diyalog #106

Yemekte;
Y: Annecim yoğurtlu salata var bak, semizotu salatası yesene.
A: Yemiycem!
Y: Niye?
A: Ben öyle pek salata seven bi çocuk değilim annem.
…………..

A: Annem hadi oynayalım
Y: Dur Arca masayı toplayayım, sonra oynarız.
A: Çok yoruluyorsun annem, bütün işleri sen yapıyorsun.
……………
Sabah babasıyla yatak keyfi yapmış olan cücenin masajda aklı kalmıştır, şansını dener
A: Babam bana yine masaj yapar mısın?
İ: Benimle uyursan yaparım
A: Ama sakalların var uyuyamam,
İ: Peki keseyim sakallarımı hemen
A: Ama kesmek olmaz (tek tek sakalları çekerek) böyle böyle cımbızla çıkaralım anneminki gibi olsun yanakların.
…………….
Dış kulak iltihabı hastalık repertuarına eklendi.
Yazlığa göndermeyelim dedik, kıyamet koptu.
İ: Babacım şimdi denize giremeyeceksin nasıl olsa, burada evinde otur güzel güzel, gitme yazlığa
A: AA burası da ev orası da ev! Orada da otururum güzel güzel 

4 yorum:

BitliTurist dedi ki...

:d Sonuncusu kopardı beni. Genelde anneler bu tip tepkiler veriri ama Arca bombayı patlatmış :D


lale dedi ki...

yelizzzz ben dumur diyaloglar kitabı istiyom...

Adsız dedi ki...

Bayılıyorum bu Arca'ya,orası da ev tabii,oturur çocuğum orda güzel güzel, size ne yahu.. ( Ceren )

Gulcin dedi ki...

genellemelerini sevsinler ya o oyle salata seven bir cocuk degilmis bak bak bak