25 Haziran 2014 Çarşamba

Dumur diyalog #125

Tüm öğleden sonrayı araba yıkayarak geçirdikten sonraki gün yağmur yağar.
Arca feci dellenir. "Of ya daha yeni yıkamıştık! Bu ne ya?!"
--------

Hastanenin bahçesinde babasıyla tepişirken İlker'in kolu acır;"ya Arca bak nasıl acıdı yaaa"
A: Sızlanma baba, doktor vardır burda gösterirsin!
---------
Misafir gelecek, işimiz çok, Arcayla ilgilenemeyeceğiz, sepetledik "git oyun oyna ayağımızın altında dolaşma" dedik.
Birkaç dakika sonra baktım yatağa uzanmış gözler buğulu...
Y: Oyun oynamıyorsun? Noldu?
A: O kadar üzgünüm ki oyun bile oynayamıyorum
-----------

Tuvaletteyim ama orada bile rahat yok!
Birden cüce dışarı çıkmaya karar verdi ah dedim anlayışlı çocuk.
A: Ben bu kapıyı kapatayım girmek istersem kapıyı çalarım
Y: Ay teşekkür ederim arca beni rahat bırakıyorsun
A: Yok kötü kokuyor da o yüzden
---------
Ateşten sonra bütün vücut kıpkırmızı... 
Y: Annecim yat bakayım şöyle ışıkta baban da görsün. bak ilker kırmızı kırmızı olmuş
İ: Hmm ateşten olmuştur

Yattığı yerden...
A: Evet bence de ateşten olmuştur!



Hiç yorum yok: