9 Haziran 2015 Salı

Dumur diyalog #144

Kıyafet seçerken;
Y: Arca bu Angry birds'lü olan t-shirt'ü giy istersen.
A: Onu okulda giymeyi tercih ediyorum.
............

A: Okulda üç kız bana aşık
İ: nereden biliyorsun?
A: Kendileri söyledi. Aslında neredeyse dört oluyordu biliyor musun babam?
..............


Y: odana Cars karakterli duvar kağıdı fikrini beğenmedim. Büyüdüğünde çocukça bulabilirsin, ve değiştirelim dersen değiştirmeye izin vermem haberin olsun. Daha genel bir tema bul.
A: ÖZGÜRÜM BEN! Sen bana karışamazsın!
Y: Ben de fikrimi ve başına gelecekleri söylemekte özgürüm.
A: akvaryum olur mu?
.............

İlkerle maç yapıyorlar, ben hakemim.
A: FAUL
Y: Faul değil, topa müdahale var.
A: Sen ne biçim hakemsin! Babanneeee sen gel hakem ol! Annem beceremiyor!
...................

Ipad oynuyor, kazanmış oyunu.
A: Çok zor bir bölümdü ama kazandı.
Y: Hadi ya allahın hikmeti işte
A: Allahın hikmeti filan değil, ben çok iyi oynuyorum bi' kere!

2 yorum:

Duygu dedi ki...

"Akvaryum olur mu"ya sesli güldüm, uzlaşmadan kimseye zarar gelmez sonuçta:) Seviyorum sizi ana-oğul..

Gulcin dedi ki...

Ya Yeliz, o kadar bunalmistim ki keske bir dumur diyalog olsa dedim actim ve bam!
Cok sagol be nasil iyi geldi anlatamam