1 Mayıs 2022 Pazar

Lokum

14
29
5
6
22
26
44

Son günlerde aklımdan dilimden geçen rakamlar...
14 yıldır bu blog hayatımda, Arca gibi... Sanki Arca'nın geleceğini bilirmişim gibi açmışım blogu, Arca gelecek diye değil. Günlük hayatımı anlatırken hayatımın Arca'sıyla bir süre meşguliyet vermişim. Dün aklımdan geçti, Arca gibi bu blog da ergenliğe girdi sanki. Kimi zaman atarlı, kimi zaman uzak...

Geçenlerde İzmir'deyken Zeynep'le bir gün geçirmiştik. Kahvaltı sofrasındaki fotoğrafımızı çok sonra instagramda paylaşınca bizim grubun üçüncü kahramanı Deniz, gezgin Deniz bize yeni bir kapı açtı. Yıllardır yollardaydı, dönmüştü ama yine uzaklara gidecekti. Hep yuvaya dönmenin güvenli kolları Deniz'e her daim açık. Bizim 29 yıllık dostluğumuzun manevi yanı Deniz, rasyonel yanı Zeynep... Bu iki güçlü kadının arasında ben hep rasyonel ama maneviyata dönük... Belirsizliğin özgürlüğünden korkmayan Deniz acaba aramızda en cesur olanımız mı? Yoksa ayağı her zaman yere basan Zeynep mi?  


Yüksek sesle söyleyince garip geliyor ama buradaki 5. yılımızdayız. Açıkçası bu sürede daha köklenmiş, daha entegre olmuş olmayı dilerdim kendi adıma… henüz dillerden birine bile hakim olamayışım, hala international seviyeden öteye gidememiş oluşum beni biraz baskılıyor. Ama işte bir covid gerçeği var, iş var, kariyer var, bunlar olunca da günün sonunda beyinde dil öğenme enerjisi kayboluyor. 

6, ne vakit yatarsam yatayım sabah kalktığım saat. Şikayet yok… sabahlar benim. Benim sabahlarım sadece bana ait. 

Bugün işçi bayramı. Ben de emekçi bir kardeşiniz olarak 22. Yılımı kutluyorum , şahsımın ve tüm işçilerin. 

Bugün bir de doğumgünüm var , iki 22lik oldum, 44 oldum bak 26. Defadır birlikte kutluyoruz dediğim muhtereme… 

Annem ablam babam arıyor, çocuk oluyorum… Zeynep arıyor liseye dönüyorum… sanki hem büyüyor hem de hiç yaşlanmıyorum. Hep bir neşe, çocuk gibi, hem de bilgelik derinlerde huzur, koca karı dinginliği… öyle bu kırklar öyle… hem en çirkin bulduğum kendimi dışımda hem de pek güzel pek kadın içimde. Hem bir adamsendecilik hem de ne bileyim bir sorumluluk. Güzel be! Kırklar pek güzel… şimdiye kadarki en güzel yaşlarım, tüm o gençliğin güzelliği zarafeti gitmiş olmasına rağmen… hani nasıl derler? Lokum:)









7 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Valla lokum, hem de çifte kavrulmuş ve fıstıklı :) Nice 44 leri kutla Yelizcim, her şey gönlünce olsun yeni yaşında ve her yaşında...

Adsız dedi ki...

Nice 14’ler, 29’lar, 22’ler, 26’lar….
Sibelyt

*mehtap dedi ki...

Mutlu yaşlar dilerim.

küçük Joe dedi ki...

Nice yılların olsun Yeliz, mutlulukla sağlıkla ağız tadıyla. Sevgiler.

terspabuclar dedi ki...

Fotoğraftaki kızlar çok güzel,ne kadar uzun boylu olduğunu ergenlik fotoğrafından anlamam da bir garip oldu😄

okuyanguzel dedi ki...

Canım arkadaşım iyi ki doğdun iyi ki rastlaştık bu hayatta :)

Sadece C. dedi ki...

Nice güzel yıllara sevgili Yeliz :)