31 Mayıs 2008 Cumartesi

Şikayetçiyim!!!

zırt pırt yaptıkları zamlarla dünyanın en pahalı benzinini cümlemize kakalayanlardan,

-dekorasyon için- çar çur ettiği paralar yetmiyormuş gibi, bir de dolmabahçe müzesinin demirbaşlarına göz dikenlerden (babasının evinde de bunlarla büyüdü ya alışkın tabii)

utanmadan yargıtay üyelerini dinletenlerden

el kadar veletleri çarşafa sokanlardan

devletin sitesinde flörtü zina, parfümü günah ilan edenlerden,

hiç yüzleri kızarmadan laikliği Atatürkü ağzına almaya cüret edenlerden

sırtımızdan sülalesini gemicik, şirketçik sahibi yapanlardan,

içime sindiremediğim basiretsiz noterden

külhanbeyinden

alayından

son olarak göz göre göre yaban ellerde benim memleketimi hem de din özgürlüğü yok diyerekten, iftira ataraktan şikayet eden şahıstan şikayetçiyim!!!

ama en çok da bunlara hala gıkını çıkarmayan bu memleketin insanlarından şikayetçiyim!!!

şikayetim var!!! duyan yok!

1 yorum:

mavi dedi ki...

BENDE ŞİKAYETÇİYİM.Bir gezmede başı kapalı bir bayan onların adamlarına oy vermediğimiz için öbür dünyada hesap vereceğimizden bahsedince gözüm karardı.Hemende cevabımı yapıştırdım "evet yaaa haklısın ama hesap verirken sende yanımda olacaksın çünki bence sende onlara oy verdiğin için hesap vereceksin"dedim. tabii daha gerisini hatırlayamıyorum sisler içinde arkadaşların" tamam susun hadi bakalım geçin bınları" diyorlardı sanırım