7 Kasım 2011 Pazartesi



Bayramlık traş önceki günden hazırdı.
Anne pazara yollanırken Arca da İlker'le berbere gitmişti.

Bayram sabahı erkenden bayramlıklar da giyilerek hazır ola geçildi.

Maalesef işler istediğimiz gibi gitmedi. Arca boğulur gibi öksürmeye başladı. Büyükanneannenin evinde iyice azdı ve biz apar topar acile gittik. En azından doktorlar ciğerlerini dinlesin dedik.

Bir şey yok dediler, ilaç ve antibiyotik yazıp gönderdiler. Kendi doktoru antibiyotiğe bile hayır dedi.

Ve böylece başladı, doğal iyileştirme süreci....

Ihlamura tarçın katıp kaynatıldı.

Odası iyice havalandırılıp, radyatör kapatılıp içerisi iyice nemlendirildi.

Kaynatılmış sütüne hatmi çiçeği katıldı. (Arca "fatma çiçeği" diyor)

Balına zencefil karıştırılıp macun yapıldı. Ayağının altına Vicks bile sürüldü.

(Bilsem pazardan kara turp alırdım. İçine bal koyup geceden süzdürdün mü öksürüğü kesiveriyormuş)

Herşey ama herşey denendi.
Şimdi ise durum bu...

Sürekli akan burnunu silmek için peçete kesmiyor. Dünden beri 3 rulo WC kağıdı gitti. Evin hemen her köşesinin manzarası bu...

Arca bu hastalık ve bayram boyunca rüşvetle tanıştı. Çikolata ve çizgi film ile bolca kandırıldı.

Çocuğumun rüşvetçilikle ilgili şikayetlerini anlatacak olursam bu postu hatırlayacağım... Kendim ettim kendim buldum diyeceğim.

4 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

Yeliz öksürük dimeee....dün akşam babam boğuluyor sandık. Ytak odasına ikiye kesilmiş soğan koyarlarmış Hollanda da...Hollanda da yaşayan bir blogcu yazmıştı dün. Şu bayram bi geçsin, salona bile koyacağım valla
Geçmiş olsun Aslanım Arcaya

Adsız dedi ki...

Mutlu Bayramlar size ve minik Arca'ya .★

ÇokBilmiş dedi ki...

Geçen sene kızım 3 ay hiç durmadan öksürdü. Sonra da kendiliğindne geçti :)

Çok geçmiş olsun Arca'ya...

(Not: Ukalalık yapmadan duramadım: Şeker, bağışık sistemini baskılar. Bu nedenle hastalık esnasında fazla şekerli beslenmeseniz iyi olur. Huyum bööle, söölemeden duramıyorum:)

yeliz dedi ki...

Lale ablacım, o soğan meselesini duymuştum ve uygulayacağım sanırım. severim ben soğanın iğrenç kokusunu:)

teşekkürler Ashley ben de geçmiş bayramını kutlarım.

çok bilmiş, doğru biliyor, doğru söylüyorsun. üstelik bu bilgi bende de var ama gel gör ki durumumuz çok vahimdi ve çikolata bile verdik:( ukala deyip de kendine haksızlık etme, çok doğru bir bilgi bi kerem:)