Yazılar posta kutuna gelsin mi?

16 Kasım 2012 Cuma

Celebrity olmuşum, daha da tanımam len sizi!

Ulen ne diye üzülüyorum blog yarışması finaline kalamadım, ipad yalan oldu diye!


Celebrity olmuşum abicim, tanımam gayrı kimseleri : ) Apple filan yakında “ayped senin köpeğin olsun gel bizim reklam filmlerimizde oyna!” diyecek, “fakir ama gururlu bir biloger vardı, kocası ona ayped almıyordu…” diye başlayacağım. Hıh diyecek omuz silkeceğim.

Tablet üreticileri kapımda kuyruk olacak da bir tanesine dönüp bakmayacağım peh!

Ne diyorum celebrity diyorum pek ünlü kişi diyorum : ))
Bir poz burada, devamı için ise tık anacım : )

Diri fekat takatsiz fücudumu da alır giderim!

Not: yoga pozları konusunda dalga geçeni çok pis tenhada sıkıştırır sağlı sollu girişirim. doğurduk beridir yoga “y”sine yanaşmamışım, unutmuşum bütün numaraları, arkadaş ricasıdır dedik, adamı hasta etmeyin len :P ha bir de unutmadan harbi rahat taşınıyor bebeler, bir tanesi 10 kilo filandı galiba (aynı Arca'nın bebekliği:P) o zamanlar İlker taşıyamazsın deyip aldırmamıştı ama tabii o zamanlar Hülya'nın bu slinglerinden yoktu. Şimdi olsa kesin kullanırım.

7 yorum:

  1. Hulyaya da yazdim manken budur ! :)
    cok begendim Yeliz super. En cok da yoga pozunu ama inan bak :)

    YanıtlayınSil
  2. Vay haltetmiş Heidi Klum (valla başka model adı bilmiyom, daha yenisi ve güzeli varsa Heidi'yi sil yerine onu yaz:) Süpersin Yelizcim, bayıldım...

    YanıtlayınSil
  3. Bende cok begendim kiz cocukta cok yakisiyor desem odunla kovalarmisin ;)

    YanıtlayınSil
  4. Ben çok beğendim zaten Hülya' nın bloguna da yazdım. :)

    YanıtlayınSil
  5. Süper olmuşsun görür görmez işte budur dedim:)

    YanıtlayınSil
  6. Yeliz'im birlikte büyümüş biri olarak derim ki 18 yaşından beri hiç değişmedin valla billa Maşallah!!! Yürü kuzenim kim tutar seni :)))

    YanıtlayınSil