26 Mart 2014 Çarşamba

Dumur diyalog #120

Bu aralar tapelerden dinlediklerimiz karşısında o kadar dumur oluyoruz ki bizim cücenin dumurlarını ihmal etmişiz.
Uzun bir dumur diyalogla seriye devam:)


Birlikte puzzle yaparken baktım başka şeylerle ilgileniyor ben mal gibi tek başıma uğraşıyorum.
Y: arca neden sen de yapmıyorsun?
A: sen öğren diye annem!
....
Y: yemeğe çıplak oturamazsın
A: otururum kim demiş?
Y: kural diyor!
A: Kurallar canlı değil hiçbişey diyemezler!
.....
Yolda giderken eski evimizin önünden geçiyoruz anlatıyorum işte çok severdim çocukluğum burada geçti arka sokakta oynardık...
A: of annem çok gevezesin bi susar mısın?
.....
Kanımda var, Kapı gıcırtısına oynarım. 
Mickeynin kulüp evine sinir olurum ama o müziği çalınca hemen dans etmeye başlarım. Yine bir gün Arca şarkı söylerken refleksle dans etmeye başladım.
A: of anne ya sen de hemen dans etmeye başlıyorsun!
.....
Maç izliyorlar. 
Spiker: evet sayın seyirciler Sneider (böyle mi yazılıyor yav) golü kaydetti
A: aaa babam snayder golü kaybetmiş niye kaybetmiş?
......
Y: arca dikkat et lütfen üzerine döküyorsun!
A: ben çocuğum dikkatsizlik yapabilirim
.....

Bir gün tepişirken
A: sen hiç anne gibi değilsin!
Y: hınk? Nasıl yani?
A: (omuzlarımdan tutarak) baksana küçücüksün. 
....
A: annem sana timsah yaptım
Y: a ne güzel teşekkür ederim
A: şaşıracaksın çünkü vallaha timsaha benziyor
.....
İlkerle aramızda şifreli konuşuyoruz anlamasın hemen atlamasın diye. Konu banyo yaptıralım mı?
Y: ilker be a ne ye o ne dersin?
A: evet annem evet banyo yapmak istiyorum nolurrr
(Hasss okuyor lan artık:P başka bir şifre bulmamız lazım)

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Siz Arca'yı ne sanıyorsunuz? İkinizi de ayakta uyutur valla.
Ahu

iştemutluluk dedi ki...

çok iyi yaa..
bu ufaklıklar öyle laflar ediyorlar ki bakakalıyoruz hep ..
cevap versen bir türlü vermesen bir türlü
en iyisi susup ,takdir etmek.

iştemutluluk dedi ki...

çok iyi yaa..
bu ufaklıklar öyle laflar ediyorlar ki bakakalıyoruz hep ..
cevap versen bir türlü vermesen bir türlü
en iyisi susup ,takdir etmek.

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

hahahahah günün neşesi Arca :)

nehircce dedi ki...

:)))) harika..puzzle bayıldım :)

Gulcin dedi ki...

ay ne iyi geldi :)