27 Haziran 2019 Perşembe

Dumur diyalog #171

Öğretmen sınıfta hamile olduğunu açıklamış.
Arca şok! Zira konseptin dışında bir olay. İtiraz etmiş.
A: hamile olmanız mümkün değil. Emin misiniz?
Ö: elbette. Ama neden olamazmışım?
A: çünkü evli değilsiniz. Evlenmeden olmaz.
Ö: aslında haklısın. Ben şimdi sana erkek arkadaşımın telefonunu vereyim, sen bir ara söyle ona, olur mu?
A: !?!?!
—-
İşe elbise giydiğim bir gün “ohooo olmaz ki sen de işe kraliçe gibi gidiyorsun!”

——
Y: Yiğit abinin kaburgası kırılmış, geldiklerinde dikkat et sarılırken sakin davran tamam mı?
A: aaa pirzolası mı kırılmış?

——-
Kodlama kursundan kaytarmak istediği bir gün  kendimce hayat dersi vermeye giriştim ama ifade etmek istediklerimin türkçe karşılığını o anda bulamadım: “yani işte Arca bütün olay şu: don’t give in don’t give up türkçesini bulamadım şimdi...”
“Ha yani teslim olma, pes etme demek istiyorsun” 
?!??!


5 yorum:

Babaannemintakvimciği dedi ki...

umarım pirzolalar düzelmiştir:))) çok güldüm çok...Arda haklı yani bu arada:))hamile olamaz:))

*mehtap dedi ki...

uyanık öğretmene bak, hemen çocuğu işe alet edecek:)

Adsız dedi ki...

Dumur diyalogları özlemişim:) Arca yine formunda. Pirzolaya sesli güldüm:))
Pınar

Azize dedi ki...

Öğretmenin cevabına bayıldım:-)

ennecik dedi ki...

Pirzola:)