6 Temmuz 2019 Cumartesi

Canım kendim

"Evde tek başına" filminin tekrar çevrimine hoş geldiniz :)

Evet dostlar, bugün itibariyle bir ay süresince, kendimle baş başayım. Canım kendim.

Özlüyorum kendimi, kendimle vakit geçirmeyi ve hep dediğim gibi, yalnız değilim ki, bence ben çok iyi bir arkadaşım.

İlker'in uçaktayken izlediği bölümleri izleyip yetişeyim, sonra birlikte devam edelim diye dün akşam Dark'ı açtım. Bir defa daha anladım ki, ben dizi izlemeyi İlker'le seviyorum, birlikte karakterlere saydırmak filan eğlenceli. Nitekim yalnızken hiç keyif almadığım için uyuyakaldım ve tabii ki sabahın altısında kalktım.


Sabah meditasyonu sırasında düşündüm. Biliyorum meditasyon yaparken düşünmemek lazım ama işte ben bir tek onu beceremiyorum. Neyse işte... Düşündüm, ne yapacağım bu cüce ile babası yokken?

Her zamanki gibi liste çıkardım. Manyağım biliyorum ama listelerim olmazsa ben bir hiçim! Siz de bunu biliyorsunuz.

Hedef şu : Önceliği evin oğlanlarına, ailemizin ihtiyaç ve isteklerine veriyorum bahanesiyle yapmak isteyip de yapamadığım şeylerin hepsini yapacağım. Bir de bana yasaklanan bazı şeyler var, şarkı söylemek ve dans etmek gibi... onlar da listeye dahil.

Hazır mıyız? Başlıyorum:
1. İlk sırada tabii ki dans etmek var. Cüce yasakladı. Neymiş çok kötü dans ediyormuşum, peh! Neyse sekteye uğrayan en sevdiğim ev aktivitesi dans etmeyi sabah sekiz itibariyle icra etmeye başladım. Açık pencerelerden tanık olan komşulardan peşinen özür dilerim.
2. Komşuların katlanması gereken bir diğer yasak, şarkı söylemek. Bu yasakta cüce yalnız değil, muhterem de dahil. Kanımca muhterem kocam ile ilişkimizin uzun soluklu olmasının sırrı benim bu kurala uymam.
3. Sağlıklı beslenmek. Kimsenin yasakladığı yok, bahane bulmayalım şimdi ama irade diye bir şey var ve muhteremin yemeklerini hepimiz biliyoruz.
4. Her sabah meditasyon yapmak. Tamam bunu da yasaklayan yok ama zort diye odaya giren bir cüce var!
5. Her gün yoga yapmak. Bu da cücenin sık sık müdahale ettiği, etmese de benim nasıl olsa eder bahanesiyle salladığım aktivite.
6. Kitap okumak (daha çok diyelim)
7. Blog yazmak (daha sık diyelim)
8. Kız kıza takılmak (bunu onlar buradayken de yapabilirim ama çekirdek aileyi tercih eden bir yapım var)
9. Tek başına gezmek (bunu da yaparım ama işte serde aile sevgisi var...)
10. Fransızca çalışmak (tam anlamıyla bahaneler yaratarak kaytardığım Fransızca listede, çünkü artık bahanem yok:P)

Hadi ben kaçtım. 9 numarayı icra edeyim :)






5 yorum:

Kiremithanem dedi ki...

Bu bahaneler önümüzü kapatıyor.
Kolaylıklar dilerim.

yeliz dedi ki...

Teşekkürler:)

okuyanguzel dedi ki...

Gittiklerine göre sorun düzeldi sanırım :)

yeliz dedi ki...

Evet ahucum çok çektik bir hafta kadar da gecikti ama çıktı sonunda:)

asli@b dedi ki...

Allah kavuştursun. Liste super, ben de mi bir tane yapsam diye düşündürüyor :)