Yazılar posta kutuna gelsin mi?

9 Ocak 2021 Cumartesi

Ne okuyorum? Ne izliyorum? Ne yapıyorum?

 Önce ne yaptığımdan bahsedeyim. Instagram takipçileri bu ara gıdadan yana hafif takıldığımı fark etmişlerdir. Her gün nasıl hafif bir öğün hazırladığımın fotoğrafını çekip saklıyorum ki, önümüzdeki yıllara bir tür silkinme olsun. Yine muhteremin enfes yemekleri ile kendimden geçerken , yüzüme bir tokat gibi insin çabalarım! 

Uzatmaya gerek yok, hafif besleniyorum. Activia, Kefir, mevsim salata, bakliyatlı ve de kinoalı salatalar tüketiyorum. Bazı bazı tencere yemekleri ve de et yeşil salata. Bu kadar. Ha bir de henüz bırakamadığım şarabım var, üzerinize afiyet. Diyette şarap ekmek yerine geçer derler ya, ekmeği kestiğime göre içebilirim gibi geliyor. Ben birayı bırakmışım, bir kadeh şarabım da olmasın mı? 

Muhterem olmasın diyor, yuh diyor, sen de diyet mi yapıyorsun diyor. Hayır diyorum ben hafif besleniyorum. Rakı meze mi yapıyorum allahsız, bir kadeh şarap içiyorum...Ben bu muhtereme bu konuda çok pis gıcık oluyorum. Zira çok hızlı kilo veriyor, neden adamda tek promil alkol yok!

Muhterem demişken... kendisi de benimle diyete girdi, nitekim mutfaktan çıktı. Evet bugünlerde Muhterem mutfakta değil. Ona yemek yapmayı yasakladım. Ben yapıyorum. Değişik salatalar filan... Beğeniyor beğenmiyor umurumda değil, bundan sonra böyle... Yok efendim içli köfteymiş, kadınbudu köfteymiş, mantıymış pizzaymış yok! 

Önümüzdeki 54 gün günde 100 gr vermeyi başarabilirsem, ideal kiloma ulaşıyorum.

İdeal kilo = pörtlememiş göbek + ince bacak + içine girildiğinde Kardashian götü izlenimi vermeyen kot.

Tüm bu kilo meselesinin dışında, tek sosyal aktivitemiz markete gitmek hatta muhtereme hafta içi gitme diyorum, birlikte gidelim daha verimli hallederiz diyorum. ama aslında verim falan umrumda değil, kasiyere maske arkasından bir merhaba diyeyim istiyorum, düşün yani benim gibi bir içedönük nasıl  da muhtaç sosyalleşmeye? 

Geçen gün ofise gittim, her önüme gelene elmayra muamelesi çekecektim şerefsizim. Ki ben açık ofis sevmem, insan sevmem öyle bir yabaniyim... benim dönüştüğüm sosyal kelebekliğe bak sen!

Gelelim ne izliyorum? 

Bu arada Bridgerton'a bakıyoruz. Softirik garip bir dizi ama eğlenceli. Yine tüm senaryoyu önceden tahmin etmenin gevşekliği ile takılıyorum. Ne izlesek de şaşırsak? Var mı öneri? 

Ne okuyorum? 

Tabii ki bunu sağ yandaki goodreads gadget'ında pek ala görebilirsiniz. Çünkü her telden çalma konusunda yine zirveyi zorluyorum. adamakıllı ne okuyorum dersen, Masalcı. Evet Mario Vargas Llosa. Seneler evvel yazarın Hınzır Kız kitabını okumuştum, tabii ki bayılmıştım ama o kadar daha da dokunmamıştım. Halbuki Npbrl ödüllü yazarda daha ne cevherler varmış... 

Benim bu Şili'ye ve Şili'li yazarlara zaafım nereden geliyor bilmiyorum ama yazdıkları her şeyi okumak istiyorum! 

Tüm bu pandemi tantanası bitsin tek derdim Şili'ye gitmek. Acaba önceki hayatımda Şili'de mi yaşadım nedir?  

Sahi siz ne okuyorsunuz dökülün bakalım :)

5 yorum:

  1. Polisiye seviyorsan The Stranger'i öneririm, ben beğendim.
    Bu ayın en sevdiğim kitabı-ki muhtemelen yılın da olacak-Şükran Yiğit'in "Burası Radyo Şarampol"ü oldu. Kitabın yarısı Antalya (Şarampol orada bir semt adıdır), yarısı Berlin'de geçiyor, zaten yazar Almanya'da yaşıyor ama Antalyalı.Ben anırım biraz da bildiğim yerlerde geçtiği için sevdim kitabı ama antalyalı olmayanlarında fikri benim gibiydi çoğunlukla. Bir de dev bir işe giriştim, Roberto Bolano'nun 900 küsur sayfalık "2666"sı, onu kısım kısım okuyorum, 1. bölüm bitti, bugün 2. bölüme başlayacağım ve çok ilginç bir kitap, alakasız bir konu böyle güzel mi anlatılır. Ve bir de feci diz ağrısı yaşıyorum ki evlerden ırak. Kalın sağlıcakla...

    YanıtlayınSil
  2. Stranger izledik, beğendik :) Polisiye seviyoruz dün akşam Lupin'e başladık, çok iyi tavsiye ederim. Ktabı hemen not aldım teşekkürler. 2666 2020 yılı okuma hedefimdi. İlk bölümü bitirdim, ama COVID filan işin içine girince okumaktan tümden soğuduğum bir döneme denk geldi bıraktım. Acaba yeniden mi başlasam? Diz ağrısına çok çok geçmişler olsun tez zamanda defolsun gitsin

    YanıtlayınSil
  3. İncognito-Beynin Gizli Hayatı adlı kitabı yeni bitirdim. Çok keyif aldım okurken. :)

    YanıtlayınSil
  4. Algernon' Çiçekler yeni bitirdim. Dizi olarak adını bi türlü öğrenemediğim baş karakteri öğretmen olan İspanyol dizisini bitirdim güzeldi��
    Pınar

    YanıtlayınSil
  5. Ah IsabelAllende geldi Şili denince aklıma seviyorum

    YanıtlayınSil