4 Şubat 2021 Perşembe

Durum raporu

 Beş hafta kadar önce 2021’i beklemeden başlamıştım. Hatırlayan var mı? Neye?


Yeni alışkanlıklara, eskileri bırakmaya, düzgün beslenmeye ve her gün egzersiz yapmaya. 


Durum raporumu veriyorum:

En fazla birkaç gün istisna ile her sabah uyandığımda en az 30 dakika egzersiz yapıyorum.

Öğlen 12:00 ile akşam 19:00 arası haricinde hiçbir şey yemiyorum. 

Cips ve çiğdem yemiyorum.

Sadece bir defa o da tam buğdaydan makarna yedim, hiç ama hiç pilav ve bulgur pilavı yemiyorum. 

Çoğu zaman tüm gün hiç ekmek yemiyorum.

Kriz anlarında (malum zamanlar ayda bir) ağzıma attığım bir kaşık nutella hariç hiç şeker yemiyorum.

Günde +2 litre su içiyorum. 

Her şeyden önce ben artık bira içmiyorum  ! İnanılmaz biliyorum ben de inanamıyorum. Ama gerçek:)


Sonuç: 

Kendimi çok iyi hissediyorum!

Üzerimdeki ağırlık şimdiden gitti. Mental bir hafifleme var.

Daha pozitifim.

Kinoa ile de lezzetli bir şeyler yapılabildiğini fark ettim:)

Bağırsaklarımda sık sık hissettiğim ağrı kayboldu. 

Sonuç olarak iyiyim :)


Ha bir de tüm bunların doğal sonucu olarak kilo veriyorum, bugün itibariyle neredeyse beş haftada tam 3.8kilo !


Hadi bakalım kaldı 2.2kilo, kaldı 28 gün olur mu? Olmaz mı? N’olursa olsun benim keyfim yerinde mi yerinde gerisi boş ;)




4 yorum:

okuyanguzel dedi ki...

Harikasın. Tebrikler :)

Ama evet bu bir gerçek ki şeker, ekmek ve nişaşta tüketmeyince ruhen de fiziksel olarak da daha iyi hissediyorsun. Ben de başlayacağım 10 güne :)

küçük Joe dedi ki...

oooof çok kıskandım, darısı başıma. ben ipin ucunu kaçırdım, ivedilikle toparlanmam gerek.

DoDe dedi ki...

Ne güzel azimle devam etmeniz dileğiyle..İnsan başardıkça daha da yapası geliyor

Çileksuyu Sibel dedi ki...

Tebrikler Yeliz! Ben de sigara ve alkolsuzlukte 16.gunu bitirmek uzereyim ve harika hissediyorum.Yemegime de dikkat ettim,gereksiz seker tuketmedim ama surekli badem ve kaju yedim,cunku yiyesim vardi.Sanki bu yeme ataklari da dunden beri daha sakinlesmis gibi.Daim olsun diyorum.