24 Şubat 2010 Çarşamba

ARCA BUGÜN 1 YAŞINDA

Nasıl geçti anlamadım desem yalan olur, valla her saniyesini anladım:)
Arca cücesini şaşkın şebelek kucağımıza alışımızın 1. yılı bitiyor.
Kendisinin olaydan haberi yok, cumartesiye doğumgünü partisi planlıyoruz. Zaten bu Arca'nın 1. yaşı değil "İlker ve Yelizin ebeveynlik yıldönümleri", "bebeği başı gözü sağ 1 yaşına getirdik" kutlamaları, "şöyle bir silkinip insan haline dönüşmeleri"nin başlangıç noktası... Değil mi yaa, ancak insan 1 yılda kendine gelebiliyor, tecrübeli sınıfına sokabiliyor kendini. Ya da en azından şöyle bir kendine güveniyor.
1. yaşımızla birlikte cücemiz de yeni upgrade çalışmalarına devam ediyor.
- sıralıyorduk, daha bi hızlandık, 3 sn kadar desteksiz ayakta durabiliyoruz. Elinden tutunca pekala yürüyor. Eğlencelik yav:)
- emekleme çok hızlandı, özellikle "arca buraya gel" deyince tam ters istikamette depara kalkışı var sorma, ben koşarak yetişemiyorum. Naçizane yorumum, bu kadar ustaca ve keyifle emekleyen cüce daha bi süre sahalara veda etmeyecek ve yürümeyecek.
- ayağımızda terlik görmeyince pıtı pıtı gidip getiriyor, ayağımın üstüne koyuyor.
- Ayakkabı, pantalon, yelek, pijama... hepsini biliyor, kesinlikle konuşmuyor.
- geç konuşacak tezleri güçleniyor. Herşeye ıh mıh diyor ama ne olduklarını biliyor, neden konuşmuyor? Gıcık!!
- dün saçlarını kestirdik!!! Çok sıkılmıştım o saçlardan (bana ne oluyorsa). İlkerin çocukluktan beri gittiği çocukluk arkadaşı berber eve geldi ve hooop kesti. Baby TV sağolsun, kilitlendi ekrana, 10 dakikada bitti. Bu baby tv hakketten nasıl yakalıyor çocukları.
Buyrun yeni saç traşımız:)

- Babasıyla her akşam ben gelmeden önce arabalarıyla oynuyorlar, artık rutine bindirmiş, baba eve gelince hop arabaları alıyor, hadi oynayalım yapıyor.
- TV kapalı hatta fişi çekilmiş vaziyette, kumanda Arcanın elinde, TV ye yöneltip basıyor düğmelere, tabii çalışmıyor, gidiyor receiver'ın yanına kumandayı yaklaştırıp bir daha deniyor.
- Gece uyandığında komidinin üzerindeki suyunu alıp içiyor, alamazsa çağırıyor, gösteriyor bardağı, veriyoruz.
- Hav hav ve pisinin sesleri ile ördek tamam, diğerlerini pek beceremiyoruz.
- Elleri açıp da bi "bittti" yapışı var yiyesim geliyor. (buraya dikkat yapışı var diyoruz deyişi var diyemiyoruz, herşeyi yapıyor ama demiyor, inatçı keçi)
- Dün akşam berberi beklerken, eğildim kulağına seni çok seviyorum sarıl bi anneye dedim, önce 2 pati attı, sonra döndü sarıldı. yok böyle bir duygu, annelik işte bu!!!
iyi ki doğdun cüce, iyi ki anne yaptın beni:)

26 yorum:

ruhdagı dedi ki...

İyiki doğduuuuun Arcaaaaaa :)
İyiki doğdun, iyiki doğdun, iyiki doğdun ARCAAAAAAAAAA :)
Öperim.

anneCan dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun Arca.
Yeliz;Hep gülen yüzünü görürsünüz umarım.

Sevgiler,

Sen Gelince dedi ki...

Kutluyoruz Arca beyi annesi... Ve tabii sizi de 1 yılı sağsalim atlattığınız için:) Nice nice yaşlarınız olsun:)

enne dedi ki...

Arca'nın bir yaşına gelişini adım adım izledik. Ben önce anneyi ve babayı kutluyorum. Ümit ablayı da tabii. Özverili, sabırlı, bilinçli anne baba olarak Arca cücesini:) çok güzel yetiştiriyorsunuz. İnşallah büyüyüp koca adam olduğunda gurur duyacağınız bir oğlunuz olacak.

Şimdi sulandıralım, mutlu yıllar Arcaaaaa, seviyoruz seni, yürüme ve konuşma çalışmalarında başarılar, yeni yaşında yeni maceralar dilerim.

anneyazar dedi ki...

Mutlu yıllar Arca! Mutlu yılar sanaaaaaaaaaaaaaa:)

anneyazar dedi ki...

Mutlu yıllar Arca! Mutlu yılar sanaaaaaaaaaaaaaa:)

huysuz dedi ki...

sağlık ve mutlulukla, nice güzel yıllar dileriz cüceye :)

kuzunun annesi dedi ki...

Tekrar kutluyorum Arcamı , nice mutlu yaşlara hep beraber

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

burdan da kooocamaaan öpüyorum arca'yı. sağlıkla ve sevgiyle geçecek bir ömür diliyorum. iyi ki doğurmuşsun

Unknown dedi ki...

saglıklı ve mutlu daha nice güzel yaşlar diliyorum.

YesiM dedi ki...

Minik adama nice nice seneler diliyor, kocaman opuyoruz...( Saclar da super olmus bu arada)

K.T dedi ki...

Arca nın yeni yaşını sizin ebeveyinlik yıldönümünüzü kutlarım.
Koca adam olmuş yeni şaçlarla. Mama sandalyesinde oturuşu çalışkan öğrenci imajı çizdi gözümde:)
Öptük onu

Anne İş'te dedi ki...

Nice yıllar,nice yaşlar olsun...sağlık,huzur,neşeve bereket dolu..

Sizin de anneliğinizin yıldönümü kutlu olsun tabi:))

DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN

kiraz dedi ki...

dogum gunun kutlu olsun arcaaa
seni cok seviyoruz!

Tekir dedi ki...

Mutlu yıllar Arca, hep sağlıkla mutlulukla yaşa.
Yeliz'ciğim senin de doğum-günün kutlu olsun :)))

cenebaz dedi ki...

Arca'nın ilk yaşı kutlu olsun, sağlıkla mutlulukla dolu uzun bir ömrü olsun.

gülcan dedi ki...

yyaa gözümüzün önünde büyüdü resmen nice senelere yakışıklı Arca size de nice senelere
(bu arada yyeğenim 3,5 yaşında hala net konuşmuyo bence çok kasılmayın doktor üzerine giderseniz hiç konuşmaz dedi)

gülcan dedi ki...

yyaa gözümüzün önünde büyüdü resmen nice senelere yakışıklı Arca size de nice senelere
(bu arada yyeğenim 3,5 yaşında hala net konuşmuyo bence çok kasılmayın doktor üzerine giderseniz hiç konuşmaz dedi)

fazi dedi ki...

böyle büyümelerini takip edip , blog annelerini blog bebelerini okudukça içimizden biri ,evin bebeği oluyorlar sanki:) teker teker hepsinin 1.doğumgünleri yaşanıyor:) hepsi mutlu sağlıklı olsun :) arca yakışıklısının doğumgünü kutlu olsun :)

Sadece anne.. dedi ki...

Yeliz, daha hamileyken başladım bloğunu takip etmeye, hatta Can adına karar vermeden önce Arca'yı da çok düşünmüştüm. Şaka maka, ikinciye saklıyorum. :)) Nice mutlu yaşlar olsun, bahtı hep güzel olsun :)

NiLaY dedi ki...

nice mutlu yaslar dilerim :)) saglikli ve uzun bir omru olsun :)) sevgiler..

Ozguranne dedi ki...

Yazdığım yoruma bakmaya geldim, bir de ne göreyim yok!

Doğumgünün kutlu olsun Arca, nice yıllara küçük kuş... Kocaman öpüyoruz seni Ela ile.

Sevgiler!

Seren dedi ki...

Yeniden söylüyorummm ;mutlu yıllar Arcaaaa,mutlu yıllarrr Arcaaaa...öpüyoruzzz

yeliz dedi ki...

hepinize tek tek ayrı ayrı teşekkürler, beraber büyüttük biz bu bebeleri yaaa, herbirimiz hayattan birer parça olduk, ay çok fena duygulandım, annelik çöktü gözpınarlarıma ...
kocaman sevgiler

laleninbahcesi dedi ki...

Aslanım Arca, iyiki doğdun, senin büyümeni bu sayfalardan zevkle takip ediyorum.

Anneye not. Cancan da aynı Arca gibiydi, birinci yaş gününde emekliyordu , jet hızıyla ama iki haftayı geçmeden depara kalktı ciyuvvvv hızla yürüdü. Şimdi 19 aylık konuşma tam pekişmedi, anne baba, mama hayvan sesleri çıkarıyor. Diğer kelimelerin sadece ilk hecesini söylüyor ya da bir kısmını. Örneğin abla nerede dediğim de -oku diyor yani okulda. anlayacağınız , Arca Dostum, hiç bir şeye geç kalmadı :))))

Nice sağlıklı mutlu yaşlara hep sevdikleriyle , hep sevenleriyle

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Yelizciğim anelik sana çok ama çoooook yakıştı.İlker'e de babalık tabii ki.Üçünüzü de kutluyorum canlarım benim!