17 Eylül 2011 Cumartesi

MİM: Blogger'ların "en"leri boyları kiloları....

Evet başlık itibariyle çok cıvık oldu kabul ediyorum.

Bu hafta sonu "Mim" haftasonusu ilan edilmiştir. Beğenmeyen okumasın (kimi sevmez mim şeysini, ben severim)

Görev bilinci ile yanıtlıyorum.

Alpi'nin anası hepimizin Elfana'sı beni "en eğlendiren" kategorisinde OIP'in yanına koymuş aman çok sevindim. Sonracığıma en baba blogger beni "güncel" blogger olarak seçmiş.

Hemen aldım sazı elime.

Önce kurallar:
• Yazının başlığı “Blogger “N” lerini seçiyor” şeklinde olmalı. --- hehe şiştim şimdiden kurallara uymadım:)


• Her kategori için en fazla üç seçim yapabilirsiniz. (Sadece bir kategori için, üçten fazla isim yazma hakkınız var)

• Ekstra bir kategori daha ekleyip seçiminizi yapabilirsiniz. Kategori açarken mümkünse seçiminizi en güzel, en akıllı, en zeki gibi şeylerden yana kullanmayın. Tamam birbirinizi tanıyor olabilirsiniz ama burada genel seçimden bahsediyoruz ve birbirimizi (genelde) sadece yazılarımızdan tanıyoruz. Yazılardan yola çıkarak sonuçlara varabileceğimiz kategoriler olmalı.

• Aynı kişiyi birden fazla kategoriye yazabilirsiniz. Sobe yazılarınızın okunduğuna dair, sahibi tarafından yorum bırakılması gerekir. Bir gün içerisinde yazılarınıza yorum gelmezse mail atarak haber verirseniz en doğru sonucu elde etmiş olursunuz.

• Listede ismi olan herkes sobelenmiştir...

------------------------------------------
 
Valla zor geldi, ben kendi listemdekiler için ne düşündüğümü yazmış oldum.
Mim kurulu kanımca beni bu mim şeysinden şutlayacak.
 
Başlıyoruz:
 
En iyi tasarıma sahip blogger: Blogcu Anne


En güncel blogger: Lale’nin bahçesi, Deli anne

En kahvemi almadan yazısını okumadığım blogger : Bir dilim sohbet

En paylaşımcı blogger : paylaşmam gerek

En faydalı blogger: Pratik Anne, Kitubi

En çok gezen blogger: Anne ve Bebişi

En çok okuyan blogger: leylak dalı

En çok kendini anlatan blogger : ruhdağı

En çok bilgilendiren blogger: Pratik anne, hastalarımdan öğrendiklerim

En eğlendiren blogger: Kim lan bu hayatımın erkeği, plaza kanunları

En eğlendirirken düşündüren blogger: Can’ın güncesi

En sanatçı blogger : Turuncu ve Mavi

En “keşke ben yazsaydım” dediğim yazıları yazan blogger: Aslı’nın günlüğü

En çok özlediğim blogger : huysuz ve tatlı kadın

En çok “yazsa da okusam” dediğim blogger: YavruSu

En lezzetli blogger: Kedili mutfaklar, mutfakta zen

En baba blogger: babayımben

En yeni blogger: Apple Tree ve Nilberk

En renkli blog: kurabiyegiller, defneyle yaşamak

7 yorum:

Rüzgar Kumsal Anne dedi ki...

Ben de bazı kategorilerde Günün Çorbasına ödüller verdim:) ama kurallara uymadığım için (çekinmek mi demeliyim acaba) buraya haber bırakmadım. En güncel, en çok eğlendiren ve en keyif alarak okuduğum blogger kategorisinde:)

laleninbahcesi dedi ki...

Beni; en daldal dala konan blogger kategorisine de koyabilirdin:)
Güncelleiğimi hep korumam dileğiyle ve sevgilerimle

zero dedi ki...

Kahvelerinin bir ucunda, bir satırlarımın dışında kendimin de olmasını diledim şimdi:)

Leylak Dalı dedi ki...

Kategorimi çok beğendim sevgili Yeliz, sende böyle bir imaj uyandırabildiysem ne mutlu. Teşekkürler ve sevgiler...

huysuz dedi ki...

;) ozlenmek güzel ;) en kısa zamanda inşallah !

hypo dedi ki...

teşekkür ederim.

Evren dedi ki...

En tatlı mı tatlı, hızlı mı hızlı, hanım hanımcıkmış gibi gözüken ama yeri geldi mi de lafını esirgemeyen, dobra, harbici, eğlenceli blogır,

Aman efen'im ne şeref ne şeref :)