23 Eylül 2011 Cuma

2,5 yaş babasının babatomisi


Resmi göremeyenler için tam metin....
2,5 yaş babasının babatomik yapısı her türlü tepişmeli oyunu icat etme ve kazasız oynamaya elverişlidir.

İnanılmaz bir hızla pil değiştirebilir, saniyenin onda biri gibi rekor bir zamanda oyuncak tamir edebilir.

Bir taraftan maç seyredip bir taraftan yavrusuyla ilgilenebilir hatta ona Galatasaray’ın yeni kadrosunu sayabilir, aynı süre içerisinde cimbombom tezahüratı yaptırabilir.

AVM’lerde asla çiş kaçmasına izin vermez. “gel erkek erkeğe çiş yapalım” sözü en etkili silahıdır, bebe pisuara işeyeceği için hemen tav olur.

2,5 yaş babasının en önemli özelliklerinden biri de bebeyi yepyeni tatlarla tanıştırmaktır. Reçelli ekmek bir babatomi ikramıdır.
Bebesinin ihtiyaçlarını asla unutmaz, lokum der, lokum gelir, şeftali der, hemen alır. Kendisi daha fazla yer ama olsun!

Kriz anlarını ustalıkla savuşturma – daha doğrusu pası anneye atma – konusunda uzmanlığını çoktan almış, taze babalara ders verebilecek kıvamına gelmiştir.

2,5 yaş babası babatomik olarak yumuşak bir göbeğe, sarılası kollara sahiptir. Bebe bu bölgelere kıvrılıp babasını öpmeyi çok sever.
2,5 yaş babasının kalbi bebesinin sevgisiyle öyle bir doludur ki sırf baş başa kalabilsinler diye anası işten gelmeden önce eve damlar!

7 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

tüm 2,5 yaş bebelerinin babası , bu yazının çıktısını alıp duvarlarına assın... BU yazı onlara rehber niteliğinde olmuş...
Yeliz alemsin vesselam:)

not:İki buçuk yaş anası da süperdi

nil dedi ki...

Bir tek tezahuratı onaylamıyorum:)) taptığımız bir blogda bööle şeyler görmek istemiyoruz:P

Süpersin,döktürmüşün yine.Dünden gülmeye başlamıştım zati,reklamını duyunca:))

Not:2,5 yaş babası,oğluma reçelli ekmek dışında,çikolatalı ekmek de ver,hem sen de yersin:))))

zero dedi ki...

:))))))))))))))))

Yeliz buraya babatominin bu yazı üzerine yazdığı yorumları da bekliyoruz, ona göre:)) Mesela böyle bir anatomiyle çift olmaya dair hislerini alabiliriz;)

Evren dedi ki...

Babatomi :))))) Cok guldum yine sabah sabah, harikasin!

Nihan dedi ki...

Yaa Yelz Abla çok tatlısıın :) eğleniyorum, keyfim yerine geliyo yazılarını okuyunca, senin yüzünden bende blog açtım ve triyakisi oldum blog olayının :)

öpüyoruum 2,5 yaşındaki maymun tatlını ve seniii ♥

alev ertürk dedi ki...

yaaa ksura bakma ama yuhh diyorum sana :)))))
ya sen uzaylı falan mısın :))))
karnım ağrıdı gülmekten ...

Elif dedi ki...

hahhahaha çok güldüm yine..
Sen hep yaz olurmu :))