25 Eylül 2011 Pazar

Çok güldüm yav

Mail ile gelen bir yazı, kaynağını bilmiyorum, çok güldüm. Yorumlar benden...bazılarına yapacak yorum bile bulamadım.



Sadece Türk milletine mahsus bazı davranışları sıralamışlar.

HER TÜRKÜN EVİNİN BUZDOLABINDA YUMURTALIK BÖLÜMÜNDE MUTLAKA YARIM LİMON VARDIR . KURUMUŞTUR BÖYLE.. BİLİYORUM SİZDE DE VAR..
(Baktım şimdi var cidden:) )

1-)Dizilerdeki oyuncularla sohbet etme . " Gitme oraya gitme öleceksin" ve benzerleri. (Ben yapıyorum mesela... İlker artık dizi izlememi istemiyor)

2-)Yolda yuruyen arkadasinin ustune araba surmek (harbiden ha nasıl bir espiri anlayışıdır yav!)

3-)Yemek sonrası, ıslak mendille eli silip, boşa gitmesin diye aynı mendille masayı ve ardından ayakkabıları silmek (tasarruf bir bakıma:) )

4-)Misafirle otururken yapamadığı muhabbeti giderken kapı önünde yapmak (hah işte eskiden bizim evde çok yapılırdı, bize de geçmiş, aileden gelme bir alışkanlık olsa gerek ya da genetik)

5-) Çorabının kirli olup olmadığını koklayarak anlamak..(Ben ayaklarımı da böyle koklayıp yıkıyorum kokuyorsa... Recep İvedik kılıklı bir insanım!)

6-)Bulmacalarda adam kadın farketmeden herkese sakal bıyık çizmek (Yorumsuz)

7-)Misafirliğe gelen çocuğa ''Sen burda kal da bizim oğlumuz ol'' demek (harbiden ha ne travmadır o çocuk için ve niye!!)

8-)Şampuan bittiği zaman çoğaltmak için içine su dökmek (Bir de çalkalayacaksın homojen dağılsın, bir de ters çevireceksin damlası ziyan olmasın)

9-)Kafasına kuş şey ettiğinde ,gidip sanş oyunları oynamak.(evet suratımıza edenlere de yarabbi şükür diyoruz!)

10-)İçeri girdiğin de "geldin mi?" sorusuyla karşı karşıya kalmak (hahah cidden ya!)

11-)Otobüste yaşlılara yer vermemek için uyuyor numarası yapmak (ve hamilelere...)

12-)Aynı denizin içinde hem yüzebilen, hem işeyebilen, hem sevişebilen, hem de balık tutup yiyebilen tek canlı

13-)Evde ailece izlenen film de öpüşme sahnesi çıktığında sessizlik hakim olur..(sahi neden?)

14-)Göremiyeceği halde geçen ambulansın içine bakmaya çalışmak.(yine sahi neden?)

15-)Dürümün son lokmasıyla ayranın son yudumunu denk getirmek.(aynen!)

16-)‎6 aydır fırçalanmayan diş dişçiye giderken ayıp olmasın diye mutlaka fırçalanır

17-)Bi şey ikram edilince kibarlık olsun diye "çok sağol" diyerek reddedip ısrar gelmeyince aç kalmak (çokaç kaldım böyle, bıraktım:) )

18-)Olmayan bir şeyin yoklugunu sorgulamak -ekmek var mı? -yok - hiç mi yok ?

19-)Misafirlige gittigi evde havlu bulamayinca elini yuzunu kapinin arkasinda asili bornozlara silerler..(HAYIIIRRR)

3 yorum:

cenebaz dedi ki...

Bayıldım:)))) Valla bizde de yarım limon varmış, ne zaman ve niye koyduğumu bile hatırlamadığım:))

Ben Kızımın Delisiyim dedi ki...

Çok yaşa canım ya gülmekten karnıma ağrılar girdi:)) O yarım limon benim buzdolabının yumurtalık bölümünde de var:)))

Fatma dedi ki...

o yarım limondan bende de var ya:)