27 Temmuz 2012 Cuma

%70 yapmadan almam dediydim, sözümün arkasındayım!

Yaşlandım ben, kesinlikle yaşlandım. Yanımda kimse yoksa kendi kendime konuşuyorum. Geçen hafta uçakta üzerime su döken hosteslere içimden saydırdığımı sanıyordum meğer aleni konuşuyormuşum, yanımdaki adam “sormayın sabah da benim üzerime kahvaltı paketini düşürdüler” diye cevap verdi de kendime geldim, Allahtan küfretmemişim.


Dün akşam mesela… Arca yoktu, İlker yoktu. Benim de eve gidecek halim yoktu, bastım Agora’ya gittim. İndirim almış başını gitmiş, alışveriş yapmayanı dövüyorlar.

Söylemesi ayıp 39 TL’ye bir keten elbise ile 5 TL’ye kolye düşürmüşüm, ALLAH dersin!
Neyse… Aklım babetlerde, Nine west’te. Ayağımı kokutan dikişleri yandan atmış babetlerimi çöpe atmak istiyorum alternatifi yok diye utana sıkıla aka koka giyiyorum.

Neyse baktım 50% indirim! Başladım yine kendi kendime konuşmaya; Nine west’e saydırıyorum “Terbiyesiz! sen daha 70% indirim yapma! 50% indirimle o babetleri alan senin gibi olsun! Almıyorum lan, almıyorum!” Neyse ki iftar vaktiydi ortalarda beni deli sanacak kimse yoktu. Sanıyordum…

İlgili makamlar sesimi duymuş olacak, sabah kim dürttüyse nerden dürttüyse artık, web sitesine girdim.
70% BABY!!

Hemen İlker’i ararsın, müjdeyi patlatırsın. O da bir tarafına sallamadı ya neyse…

İçim içime sığmıyor. Önceden belirlediklerimin fiyatlarını web’ten kontrol ettim. Ama geç kalmamalıyım, sağdan soldan haberi alan kadın milleti boka üşüşen sinekler gibi soluğu dükkanda alırlar. Millet öğle tatiline girmeden çıkmalı, 12:00’yi görür görmez vınladım.

Dükkan boş, serin… Onu giy bunu çıkar… Derken 68 TL’ye gözüme kestirdiğim loafer babetlerle İlker’in daha önce görüp vurulduğu, mutlaka alman lazım dediği platform sandaletleri kan emici kadın nesli öğle tatiline çıkmadan bagaja attım! (Bu arada platform sandaleti kendim için aldıysam namerdim, allah seni inandırsın muhterem kocam beğendi diye vallaha:P)

Fotoğraflarını da koyayım, ayıp olmasın.

birebir aynından! fiyatının düşmesini beklediğim yavru
229 gerçekte, 137 oldu ı-ıh dedim,
117 oldu katiyen dedim
68 oldu, kaptım. onun ederi o kadar!

web'te kalmamış benimkinden. ben mavisini aldım.


6 yorum:

ruhdagi dedi ki...

Güle güle giy. Ayağında paralansın derler :D

Hiç beceremiyorum indirim kovalamasını. Hele kabinde kıyafet giymek demesin kimse, afakanlar basıyor beni. En iyisi 5 yıllık kıyafetlerle leyla gibi gezmek :)

Adsız dedi ki...

çok güzeller güle güle giy yeliz.. bende 2 hafta önce mecburen %50deyken 1 siyah sandalet hüpletmiştim bak üzüldüm şimdi:) zarada indirim varsa bende casual ceket istiyordum ay bak alışveriş canavarımı dürttün sabah sabah mercan..

Adsız dedi ki...

ilkerin zevkine bayıldım. zaten seni seçmesinden belli demi ama:)
pınar

turkuaz kıyılar dedi ki...

eskiden indirimleri nasıl takip ederdim, şimdi mağazaya girmesi, denemesi öyle zor geliyor ki...

Sabah seni okudum, babetine bayıldım, kaptım kızı, doğru alışveriş merkezine, benim de düz bir ayakkabıya ihtiyacım vardı zaten, siyah değil ama taba rengini aldım bende, sayende ne dolaştım, ne yoruldum valla, teşekkürler...

İlkerin zevkine bayıldım bende, mavisi en hoş olanıydı. Güzel günlerde kullan cicilerini...

turkuaz kıyılar dedi ki...

eskiden indirimleri nasıl takip ederdim, şimdi mağazaya girmesi, denemesi öyle zor geliyor ki...

Sabah seni okudum, babetine bayıldım, kaptım kızı, doğru alışveriş merkezine, benim de düz bir ayakkabıya ihtiyacım vardı zaten, siyah değil ama taba rengini aldım bende, sayende ne dolaştım, ne yoruldum valla, teşekkürler...

İlkerin zevkine bayıldım bende, mavisi en hoş olanıydı. Güzel günlerde kullan cicilerini...

ayak izleri-sevgi dedi ki...

:))) eski babetlerinden kurtulmana çok sevindim canım.. güzel günlerde giy inşallah..