3 Temmuz 2012 Salı

Ben çalışırken…

Kemal Sunal’ın ölüm yıldönümü gelmiş çatmış.

Madımak Oteli utancının üzerinden bir yıl daha geçmiş.

Aziz Yıldırım tahliye olmuş.

O kadar ayağa kaldırdıktan sonra, "kürtajı yasaklayacak değildik" şeklinde demeçler verilmiş.

Ben çalışırken...

İnsanlar tatile çıkmış, yazlıklara taşınmış, bizim sokak boşalmış.

Lenslerimin değişme zamanı gelmiş, fark etmemişim, niye acıtıyor bunlar diye nafile şaşırmışım.

Ben çalışırken…
İlker senede iki defa yaptığı gibi yeni bir karışık CD hazırlamış.

İçine Eflatun ile Burcu Güneş’in söylediği şarkıyı koymuş. (Eflatun meğer bizim İlknur’ların arkadaşıymış ve bizim düğünde şarkı söylemişmiş. "Onu biz keşfettik" gibi iğrenç bir geyik bile yapabilirim)

Saçlarım uzamış, modeli kaçmış, dipleri çıkmış.

Mağazalar indirime girmiş.

Arca’nın boyu uzamış 103 cm olmuş.

Dün akşam bir tabak köfteli çorbanın üzerine bir tabak taze fasulye ve iki tabak makarna ardından da bir dilim cheesecake yiyince farkına vardım,

ben çalışırken…

Arca iyileşmiş : )

10 yorum:

Adsız dedi ki...

az önce bu koşturmaca da çalışırken hayatımda neleri pas geçtiğimi düşüyordum üzerine yazın cuk oturdu, içimden kaçırdıklarım için açaydım kollarımı gitme diyeydim diye bağırmak geliyor:(( arcanın iyileşmesi ve boy atması çok sevindim. mercan..

Gulcin dedi ki...

gecmis olsun yeliz simdi okudum ARcanin hastaligini kiyamam cok sukur iyilesmis.
en cok insanlar tatile gitmis kismina takilip kaliyorum galiba :) benim icin de bir iki kulac atin cesmede nolur. Sevgiler :)

alev ertürk dedi ki...

yarasın arcama yiyemediği günlerin acısını çıkarsın kuzum :))

Dilek dedi ki...

bana da bazen, vaktimiz işyerinde çalışarak öldürüyoruz gibi geliyor... En çok d ben çalışırken çocuklarım bensiz büyüyor:(

laleninbahcesi dedi ki...

oh Aslanım Arca iyileşmiş ya...

çölyak dedi ki...

hoşgeldin sakıp sabancı :)))"çalışmaaak çalışmaak çalışmaaaaak":p

ümran dedi ki...

merhaba, blogcu annenin linkinden sonra fark ettim blogunuzu ve benimde lenslerimi değiştirme zamanım geçmiş ve siz yazana kadar bende niye acıtıyolar diye düşünüyodum. Anne olmak zor çalışan anne olmak daha da zor...

yeliz dedi ki...

@mercanım,

"babam ve oğlum" filminden miydi o sahne? kalplerimiz birmiş:=)

@gülçincim,
sağolasın:( yok mu çeşme kaçamağı planı ? yaz bitmeden bir daha görüşsek tadı damağımda kaldı:)

@alev,
aminnnn, löp löp et olsun:))

@Dilek,
Belki milyonlarca defa aynı şeyi düşündüm. ne fena ne zor işimiz:(

@lale ablacım:)

@çölyak :) ne sempatik adamdı rahmetli

@bembeyazmavi,
aman ihmal etme lensleri çok fena ya:) Blogcu annem sayesinde ne güzel insanlar geldi bugün, tekrar teşekkür etmeliyim kendisine:)

kuzunun annesi dedi ki...

sükür

Adsız dedi ki...

evet yeliz babam ve oğlumdan bir sahne:) mercan