5 Temmuz 2012 Perşembe

Dumur diyalog #58

Sırtını kaşıtırken; "KAŞINAN YERLERİMİ KAŞI!! HEP AYNI YERİ KAŞIMAAA!"
Anneannesi masaj yaparken;
"ohhh tatil dediğin böyle olur!"

Okuldan bahsederken;
"Ben İlker oluyorum, Nil Ada da Arca'nın annesi Yeliz oluyor"
İlker işten döndüğünde;
"Eh bugün işler nasıldı bakalım?"

Ve bu sabah uyanır uyanmaz;
"Annem ben bugün mü yazlığa gidecektim? Hadi gidelim"
dedi ve on dakika içinde hazırlandı. Bakalım iki gün bizsiz nasıl geçecek?

Bu da Arca'yı çekirdek aileden çıkarma procesinin finali olarak kayıtlara geçsin!

Bu sabah yazlığa gitmeden hemen önce

3 yorum:

Gulcin dedi ki...

Arca tatil dedigin boyle olur be :)
Yalniz Yelizcim bana oyle geliyor ki siz cook pesinde kosacaksiniz Arcanin sizinle ilgilensin diye nasil mutlu gitmektir bu masallah :)

Bizden dedi ki...

süpermiş,

iyi tatiller olsun Arca'ya...

Deli Anne dedi ki...

aha! çok kötüsünüz:)