28 Ağustos 2013 Çarşamba

Dumur diyalog #105

Arca anlamasın diye şifreli konuşan anne babasına;
A: Ne biçim konuşuyorsunuz? Ne diyorsunuz?
Y: Gizli konuşuyoruz annecim
A: HAYIR GİZLİ KONUŞAMAZSINIZ! konuşamazsınız, çocuklar merak eder!
……..
Karşı komşunun 3 yaşındaki çocuğundan bahsediyor;
“Evden ayrılacakmış, uzağa gidecekmiş.”
“Kim Tuna mı?”
“Evet ya uydurukçu Tuna peh!”
…………

Seçeceğimiz okullardan konuşurken;
İ: Arca X okulunun nesini beğenmedin? Sınıflarını mı?
A: Sınıflarıyla bir sorunum yok!
…………….
Yine seçeceğimiz okullardan bahsederken;
İ: A okulunu mu daha çok beğendin B okulunu mu?
A: Şimdi A’da kuzu vardı, tavşanlar vardı, yaprak vermiştim. B’de de bir Alman kurdu vardı, Alman kurdunu beslemek isterim. Bu durumda “MUTTEMEDEN” (muhtemelen) B’yi seçerim!
……………
A: Annem bu Piglet çok korkakmış, neden korkakmış bu?
Y: Herkesin belirgin bir özelliği vardır, demek Piglet’in en belirgin özelliği kolayca korkmasıymış.
A: Belirgin özellik ne demek?
Y: Bir özelliği diğerlerinden daha fazla fark edilen özellik demek.
A: Anladım.
Y: Peki sence benim en belirgin özelliğim ne?
A: Kitap okumak

8 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Puhaha, yav ne şirin şekerleme bu, çokbilmiş Arca Beyefendi :) Muttemeden yanında olsam yerdim onu :)

Gulcin dedi ki...

muttemeden seni gorursem isiracagim Arca :)

nil dedi ki...

Muttemeden bir sorun ortadan kalkmış, yeah Arca'm korkulanın aksine, endişelerin yersizliğine kapak yapmış, köpekten korkmuyor paşam, sen artık rahat rahat korkabilirsin sevindim valla, ah ah Berk dereotuna alışsa da ben de yemekten kurtulsam ah

laleninbahcesi dedi ki...

bak muttemeden B okulunu seçmezseniz yakanizdayim)

yeliz dedi ki...

Yemek serbest:)

yeliz dedi ki...

Isırmak serbest:)

yeliz dedi ki...

Yok yok alıştı artık köpeklere neyse ki yazlık yaradı:)

yeliz dedi ki...

Evet biz onu seçtik ama adam hala yan çiziyor:( bakalım