7 Kasım 2013 Perşembe

Allah biliyor ya korkuyorum

Cinsel içerikli, kadını hedef alan söylemlere deli saçması gözüyle bakmaya başlayalı çok oldu. Hatta mutlu bile oluyorum, çok ciddiyim, bunlar ortaya saçılacak ki yetmez ama evetçiler gibi sözde aydınların yanı sıra temiz duygularla oy verenler de görecek gerçeği. İyi iyi konuşsunlar daha çok konuşsunlar ki ne mal oldukları çıksın ortaya diyordum.
Hem allah aşkına kim “kimsenin hayat tarzına karışmıyoruz” deyip öte taraftan “kaç çocuk yapılacak”, “hamile kadının sokakta işi ne?” “kadın çalışmasın, evinde otursun” tarzı beyanatlar veren ikiyüzlülüğü ciddiye alır ki?
Sen almazsın, ben almam… Ama birileri fena halde ciddiye alıyor. Evet, komşun, mahallelin ve belki arkadaşın… Daha fenası devletin yetkilileri. İşte beni korkutan bu saçmalıklardan vazife çıkarmak için sıraya girenler.
İşte kadınlar için asıl korkulması gereken de bu!
Kızlı erkekli muhabbetin akabinde valiler ev baskınlarından söz etmeye başladı, okullar kız erkek yemek saatlerini ayırmaya başladı. Sonra ne olacak? Komşun ihbar etmeye başlayacak, beriki mahallenin namusu diyecek silaha sarılacak.
Çok mu kötümserim? İran olmaktan mı korkuyorduk, İran korksun bizden, biz doludizgin Afganistan’a çevirdik dümeni.

16 yorum:

bir kum tanesi dedi ki...

Ben de çok korkuyorum.İçim daralıyor patlıyorum.Bağzı kadınları gördükçe daha çok deliriyorum.Kötümser değilsin değiliz tünelin ucunda ışık göremiyorum.

buraliolmayan dedi ki...

İnanın hepimiz çok korkuyoruz.Kum tanesinin de dediği gibi bağzı ! kadınları görünce hem deliriyorum hem de insan kendini nasıl ikinci sınıf insan yapıp kendileri adına kararlar veren erkeklere ses çıkarmamalarına hatta onaylamalarına şaşırıyorum...

sihirlirloklava dedi ki...

"Yani sen kızının erkeklerle aynı evde kalmasını onaylıyor musun?" basitliğine indirgenen çok büyük bir mesele..Doğurabileceği sonuçlar korkutucu.

yeliz dedi ki...

Maalesef ben de:(

yeliz dedi ki...

Evet ben bunun sonunu kadınlar getirecek diyorum sonra sesini çıkarmayanları görünce hayal kırıklığına uğruyorum

yeliz dedi ki...

Ayağa düştü cinselliğimiz ahlakımız namusumuz birkaç bıyıklının ağzında kimsin sen demek istiyroum

Kitapsız Kedi dedi ki...

Ben de korkanlardanım. Korkmamızın sebebi karamsar olmamız değil, ileri görüşlü olmamız bence. Göremeyen ve görmek istemeyen büyük çoğunluk tarafından hızla karanlığa sürükleniyoruz. Halbuki etrafımızdaki ülkelerde yaşananlar, bizim de yaşayabileceklerimizi göstermiyor mu? Öyle bir yerde yaşamanın mı hayallerini kuruyor bu insanlar? Anlamıyorum.

buya dedi ki...

ben en çok göz göre göre bunları, bu söylemleri destekleyebilen kadınlara hayret ediyorum...

annegazetesi dedi ki...

söyleyecek söz bulamıyorum. bu yazdıklarınızı zaten bizim gibi düşünenler okuyor... kendi kendimize isyan edip oturuyoruz. onlar ise...yol almaya devam ediyorlar arsızlıkla, yüzsüzlükle. yazık, çok yazık bu güzel ülkeye....

Nil dedi ki...

Ben boğuluyorum, nefes alamıyorum.

Adsız dedi ki...

neden hedef 2023, hedefin açılımı ne hala tam tanım yok. ama ustalık olarak tanımladıkları dönemde önce T.C. ler silinmeye başladı şimdi toplumda ayrımcılıklar. işte açık ve net 10 yıl içinde ki bence bu hızla daha çabuk rejim değişikliği gündeme gelecek mercan

yeliz dedi ki...

Dün bunlara çanak tutqnlar bugün karşı çıkmaya başladı ılıcak ya da barlası bırak ayşe arman gibiler bile bi vakitler bunlar bana karışmadıkları sürece sorun yok diyorlardı. Kürtaj dönüm noktası oldu. Bu insanlar bile korkmaya başladığına göre paranoyak diilim diyorum:(

yeliz dedi ki...

Bir başörtüsü özgürlüğü için hemcinslerini satıyorlar hepimizin geleceğiyle oynuyorlar. Şagak paveyin dediği gibi din özgürlüğü bıçak sırtı bugün özgürlük dersin uarın berikine baskkı olur. Laiklik aslıjda hepimiz için ama anlamıyorlar:(

yeliz dedi ki...

O endişe bende de var:( bunları yazdığım için artık beni okumak istemeyenler var olsun napalım

yeliz dedi ki...

Ben de @küçükmucizem

@mercan can:) seni düşündüm geçen gün ama yeni iş uğrayamamışsındır:)

yeliz dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum mercan anadolu islam cumhuriyetine adım adım:(