14 Kasım 2013 Perşembe

Dumur diyalog #111

A: baba biliyor musun bugün annemi hafıza kartı oynarken eziyete uğrattım

Meali: hezimete uğratmak
---------------------

A: Büyüyünce evlenicem karım olucak, bir tane küçük çocuğum olacak bir tane de bahçeli evim olucak. Sonra köpek alıcam ve çocuğuma "çocuklar köpeklerle oynamayı çok sever, sen de onunla oynamalısın" dicem. 

Meali: bana köpek alın!
-----------------

Araba dergisini okuyoruz farlar hakkında bilgiler var:
Y: a bak 1920'lerde araba farları pille çalışıyormuş...
A: Aa annem siz çocukken farlar pille mi çalışıyordu?
Y: Yok annem çok daha eskiden daha anneannen deden bile doğmamışken
A: O zamanlar insan yoktu ki! 

-----------------

Kart oyunu 52'ye 20 ezici arca üstünlüğü ile bitti. Akşam İlker'e anlatıyoruz 

Y: aa hastaydım vallaha hiç konsantre olamadım yoksa ben bu cüceyi parmağımla yenerim
A: hafıza kartı parmakla oynanmaz anne!
İ: neyle oynanır arca?
A: kafayla oynanır kafayla!

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Oynadığınız oyunun adı nedir Yeliz Hanım?

yeliz dedi ki...

Ravensburgerin hafıza kartları. Bizdeki cars karakterli olandan.

annegazetesi dedi ki...

Bayılıyorum bu çocuğun cevaplarına yaa! :))))