20 Ocak 2015 Salı

Yoğum ben yoğum!

An itibariyle tuvaletten telefonla aranıza katılıyorum. Kaçmak serbest, tiksinmek serbest ama yargılamak yassak! 

Bu hafta yokum ben. Dün istanbuldaydım yarın Ankaradayım ve perşembe yine İstanbul. Hafta bitti böylece... İş olsun koşalım, tabii ... Allah boş duranı sevmez. 

Bu koşturmacanın en zor tarafı yorgunluk ve aklımdakilere yetişememe hali...

Aklımda acayip şeyler var. 
Bak mesela challenge listesi çıktı. 
Sonra bütün yorum ve maillere cevap yazmak istiyorum. Tuvalette de olsa hepsini okuyorum:))
Sonra mesela yazmak için yeni platformlar gündemde.
İnsanın içinde bir potansiyel varken bunu aktive etmeli, ama iyi olur sonu ama kötü, göreceğiz. Deneyimlemek lazım.

Bugün eski bir iş arkadaşımla yemekteydik. Bana çok iyi geldi, arada yapmalı. Çemberinden çıkmalı, hem kafa hem beden olarak.

Hayat bize kendimizi iyi hissettirecek meşguliyetler, meşguliyetler de yeni fırsatlar getirsin:) 

Hadi bana eyvallah:) 

7 yorum:

mm dedi ki...

Yoğun ruh halini pek severim.:)
Amin demekten kendimi alamadım.:)

şenay izne ayrildi dedi ki...

kaka

annegazetesi dedi ki...

Allah kolaylık versin bacım

okuyanguzel dedi ki...

Kolaylıklar dilerim sana..

arda'nın annesi dedi ki...

Ankara derken? :) Kaçmasaydın hemen, bi sıcak şarap yapsaydık!

Ogrenen Anne dedi ki...

O anda telefonu tuvalete düşüren ve deliğe doğru "ben seni birazdan arıycaaaaaaaaam.." diye bağıranlar klübüne hoş geldin demek istemiyorum sana Yeliz.. :D

Adsız dedi ki...

Nasıl güldüm :)) Gecen ben de tuvalete girdim, klozetin kapagini kapadim, oturdum bi guzel sevdigim bloglari okudum. Icerden de oglanlarin ve Meric'in cigliklari geliyor! Anca yarim saat sonra Meric'e jeton dustu de kapiya dayandi, Aycaaaa sen bizden mi kaciyosun??!! diye:) Tuvalet benim kurtarilmis bolgem!