1 Şubat 2015 Pazar

Şu anda kendisine acayip kızgınım!

Arca ile böyle bir ilk yaşayacağımız hiç aklıma gelmezdi. Naif düşüncelerim vardı, müzeye gitmek, uzun soluklu bir kitaba başlamak gibi... Ama yo, yer cücesi bana kandırılmayı yaşatmayı tercih etti.

İlker son üç haftadır olduğu gibi Çeşme'ye gitmişti. Biz de sabahın tenhasında Agora'da gezmiş, yaşgünü için talep ettiği hediyelerin fotoğraflarını çekmiş, Reyhan'da cheesecake yemiş, sonra da  anneanneyi ziyaret etmiştik. Keyfine diyecek yoktu doğrusu.

Akşam yemeğinden sonra Galatasaray maçı var dedi, açtım. Çikolata yemek istedi, Kinderlerden bir tane yemesine izin verdim. Baktım ikinciyi de istiyor. Yok dedim olmaz. Zaten anneannede de yedin, bir tane yeter. Paketi getirmesini söyledim, yok dedi, mutfağa kendi koyacakmış. Normalden uzun kaldı mutfakta kıllandım. Gittim, ağzı dolu. Paketi istedim. İçinde üç kalmış olması gerekmesine rağmen iki kalmış yani bizimki yeme dediğim parçayı da yemiş.

Vayyy... Arca ile bir ilk yaşıyoruz sayın seyirciler! Sebepleri ile anlattığım "hayır"ımı sallamamakla kalmamış, bir de üstüne anneyi kandırmaya yönelik on kusurlu hareketten birini yapmış!

Bizim zamanımızın çocukluğu olaydı, poposuna şaplağı, koluna çimdiği yediydi!

Ben yaptığının yanlış olduğunu anlattım. maçı kapattım, kafi miktarda çikolata yemiş olduğu için hafta sonuna kadar çikolata yemeyeceğini belirttim, daha uyku saati gelmeden uykuya sepetledim. Şimdi ise komikli videolarını izleyip sempatimi artırmaya çalışıyorum. Ama hala sinirim geçmedi. İt herif!


ekon6 from günün çorbası on Vimeo.

5 yorum:

Hatice ST dedi ki...

Ağladı mı?

Öykücü dedi ki...

:) her ilk güzeldir.Hele de sen yazıyorsan.Tam becerememiş olması güzel bence.Cebine atıp tuvalette falan yeseydi daha profesyonelce yapsaydı daha kötü olurdu

yeliz dedi ki...

evet hem de nasıl:(

yeliz dedi ki...

İnşallah bir daha yapmaz inşallah anlamıştır yaptığının yanlış olduğunu.

annegazetesi dedi ki...

Ooo sen ne diyosun? Bizimki daha bacak kadar bile olmayan boyuyla beni kandırmaya çalışıyor. Her eline geçen şeyin hala tadına bakmaya çalışıyor ya (malum oral dönemimiz bitmedi), bunun da yanlış olduğunu, benim kızdığımı falan biliyor, dün parkta oraya buraya koştururken, almış eline çamurlu bir taş, bana sırtı dönük olarak koşuyor ve bu sırada benim görmeyeceğimi zannederek elini ağzına götürüyor. Şebek! Ege hayır diye bağırdım arkasından, bizimki bi panik oldu, hemen çekti elini ağzından :)))) Çok güldüm!