22 Mart 2015 Pazar

Dumur diyalog #139

Galatasaray maçı izliyorlar, gol oluyor, İlker "babacım gol attık gol attık!"
Arca: Baba lütfen biz deme! Ben büyüyünce hakem olacağım, hakemler takım tutmaz!
.................
Arca'nın elektrikle teması doğal olarak yasak. Defalarca ipad'i şarjdan almaması konusunda uyarılan cüce, bu defa şarja taktığını gururla bildirir: "Annem ipad'in şarjı bitmişti, taktım"
İç ses "iyi bok yedin" dış ses: "annecim niye takıyorsun, kaç kere söyledik tehlikeli!! aaaa!!"
Arca: Ama annem şarjdan çıkarma dediniz, çıkarmıyorum, takma demediniz ki!
................


A: Bana bakkal dükkanı açar mısınız?
Y: Niye yav?
A: Biliyorum ben bakkalcılığı, yazıyorsun böyle bir ekmek altı yumurta filan sonra parayı alıp üstünü veriyorsun biliyorum. Poyraz'la dururuz biz, Cansu da gelir.
Y: ee Deniz? Mert Kağan?
A: Onlar da siparişleri dağıtır.
................

Babasıyla Survivor izliyorlar. Yarışmayı kazananlardan biri gaza gelmiş bağırıyor, Arca kıl olmuş adama: "NE BAĞIRIYORSUN NE BAĞIRIYORSUN!!!! NE?!! Sanki olimpiyatlarda altın kupa kazandı!"
.................

Yine Survivor izlerken, ben önceki bölümü İlker kaydetti sandım, soruyorum "bu kayıt galiba değil mi, İlker?"
Meğer tam o anda tekneye biniyormuş yarışmacılar, Arca atladı muhabbete; "annem kayık değil o tekne tekne!"
.....................

Denizle oynuyorlar.
A: Şike yapmak yok Deniz!
D: Şike ne?
A: Fenerbahçenin Avrupa kupalarında oynayamamasının sebebi işte hep bu şike! Şike çok kötü çok!
................

Bir pazar sabahın altısında kalkmış, bir de bizi dürtüyor, dalacağım zor tutuyorum kendimi!
"Arcacım bak evladım biz bir pazar sabahı istediğimiz saatte kalkmak istiyoruz!"
A: Tamam ben de istediğim saatte kalkmak istiyorum. Altıda kalkmak istiyorum!"
.................

Deniz'e badminton öğretiyor. Yav Deniz 3 yaşında kıyamam doğru atamıyor tabii.
A: Bak Deniz öğrettiğim gibi atacaksın.
D: atıyorum!
A: Tamam sen aynen böyle at. Ama çok çalışman lazım. Çok çalışırsan, başarılı olursun. Sonra benim tanıdığım bir hoca var, Osman hoca*, onunla konuşuruz badminton kursu varsa seni kursa gönderirim.
D: Tamam.

*: Osman Hoca, GS futbol okulunun sorumlusu, tanıştılar, kartını aldık, o gün bugün Osman Hoca ile bir samimiyeti olduğunu düşünüyor.

2 yorum:

Öykücü dedi ki...

Osman Hoca'dan bana da ders ayarlayıverse keşke:)) Bu arada bizde şarja taktırmıyoruz ama şarjdan çıkarıyor.Tek sorun bir kaç şarj aletinin kablosu koptu.

Gulcin dedi ki...

Oguven tavan Yeliz ya :)
Istekleri var planlari var.
vallahi siz bir seyleri kesin cok dogru yaptiniz Yelizcim :)

Yalniz sikede ayrica koptum :) Futbol delisi :)