18 Mayıs 2015 Pazartesi

Dumur diyalog #143

A: Seninle bir hafta bir ay filan konuşmayacağım, morallerim çok bozuk
Y: N'oldu yav?!
A: Yarışta benim arabanın yağı bitti 42000 yapmam lazım yapamıyorum, anlıyor musun?!

........

Arkadaşlarla dışarıda yemekteyiz, ben bir şeyler anlatıyorum tam, cüce yanımda bitiyor, tuvalet, iyi gidip geliyoruz. Ben yine birine bir şeyler anlatıyorum. Cüce yine dibimde tuvalet, aaa inadına mı yapıyorsun diye carladım çocuğa. Ay meğer bu defa kakaymış, utandım tabii. Kabinde konuşuyoruz, özür diledim.
A: AAAA senin gibi tatlı bir anne affedilmez mi hiç?



............

A: Annem senden bir ricam olucak
Y: söyle çocuum
A: Beni hasta eder misin?
Y: Hönk?!
A: Beni çilek aldığın bir gün hasta edersen evde kalırım, nadire teyzem bana çilekli nutellalı krep yapar sabah kahvaltısında.
Y: Akşam üzeri kahvaltısında yapsa olmaz mı?
A: Ha iyi fikir!

................

Survivor'ı nasıl olduysa izlememişiz, kim elendi bilmiyoruz. Internetten bakalım dedik İlker'le.
İ: Nadia gitmiş.
A: aaa! Vallahi inanmam, onun kadar kibar, onun kadar iyi, onun kadar güzel bir yarışmacı elenir mi hiç!
(Arca bir Nadia hayranıymış öğrendik:) )

.....
Y: Köfte yaptım Arca, makarna da istiyor musun?
A: Hayır ama soğuk bir ayran yapar mısın sana zahmet?

2 yorum:

Gulcin dedi ki...

Arca seni yerim bir zahmet!

CEREN dedi ki...

Yeliz, iyi ki İzmir'de yaşamıyorum, vallahi öyle çok seviyorum ki Arca'yı bir gün tanrı misafiri diye gelip kapınızı çalabilirdim :) Bayılıyorum ben bu Arca cücesine, Allah esirgesin ..