1 Ocak 2019 Salı

Yeni yıl yazısı

Adettendir, her yılın başında yeni hedefler konur, değişimler planlanır ve tabii ki çoğuna ulaşılamadan bir sonraki yıl gelir çatar ve bir sonraki ve bir sonraki...

2018’e girerken tanımladığım “aşmış insan” tanımına bir adım daha yaklaşabildim mi? Evet sanırım, bu da bir şeydir.


2018 nasıl geçtiğini anlamadığım bir yıl oldu. Çok çalışmak, çok yorulmak hatta kimi zaman hayatın çalışma dışındaki dinamiklerinden kopmak... nasıl geçtiğini anlamamaktan kastım bu. Yeniliklerin, yeni mücadelelerin ve bambaşka bir hayata alışmaya çalışmanın yılı. Dünyamız değişti, desem yalan olmaz. 

2019 artık durup düşünmenin, sakinleşmenin, yeni rutinlerin yılı olmalı. Belçika’da öğrendiğim en önemli şeylerden biri, aylar öncesinden plan yapmak. Dünya ne der bilmem ama benim gibi  yarınını bile planlamayan biri için çok büyük bir adım. 

Hazır bu yeni planlama alışkanlığını edinmişken, hayatımın her alanında uygulamanın tam zamanı. Bu yeni alışkanlık, şahsımı disipline edebilir mi? Bakalım bu yıl da bunu göreceğiz. 


Bizi izlemeye devam edin:)

4 yorum:

okuyanguzel dedi ki...

2019 çookk güzel olsun bir yıl olsun hepimiz için.
(Allahım sen mevzuyu biliyorsun. Amin)

EĞİTİM PINARI dedi ki...

Merhaba blogunuzu takibe aldım, Benim blogumu da takip ederseniz sevinirim.

yeliz dedi ki...

Amin :)

yeliz dedi ki...

Teşekkürler:)