19 Haziran 2020 Cuma

Bana iyi gelenler - 4

Kitap kulübü ile başlayan, Kurtlarla Koşan Kadınlar ile evrilen ve Ursula K.LeGuin kitaplarıyla çevrelenen bir kadın çemberimiz var bizim. Bir avuç kadar kadın. Buraya geleli neredeyse üç yıl olacak, asla kopmadığım o çemberin bir parçası olmaktan müthiş keyif alıyorum. Bana iyi gelen pek çok şey arasından en önemlisi kitap dostlarım... 

Nasıl anlatsam? 

Aslında anlattım, yıllar önce "Senin evin neresi?" diye sorarken okuyanlara, evimi tarif ettim. (Bir müsait zamanda beş yıl önce yazdığım yazıyı da, altındaki masalı da okuyun, ve hatta yazının altındaki yorumları da, çünkü o kadınlar da bu çemberin bir parçası oldular, takip ettiler, güzel yorumlarıyla beslediler beni...)

Evimiz, dengemizi bulmamızı sağlayan bir kaldıraçtır. Dünya meşguliyeti içinde nefes aldıran, durduran, tüm karmaşayı ardımızda bırakıp başka bir boyuta taşıyan bizi... Bu her şey olabilir. Herbirimiz için bambaşka bir şey olabilir. Bunun ne olduğunu anladığımızda, evimizi bulduk demektir. 

Evimiz, bize iyi gelenlerdir...

İyi gelenleriniz çok olsun efenim, sağlıcakla kalın.

2 yorum:

okuyanguzel dedi ki...

Bana İyi Gelenler serisini çok sevdim :)

yeliz dedi ki...

Ben de sizlerle paylaşmayı çok sevdim. İyi ki varsınız:)