3 Temmuz 2020 Cuma

Kitaplı mim-3

8- Açık düzen kitaplık sevenlerden misiniz, yoksa camekanlı ve kapaklı kitaplıkları mı tercih edersiniz?

Tozlanıyor filan ama kesinlikle açık! Neden? Çünkü kapaklı olunca kitaplık değil, dolap oluyor:) bir de elimi attım mı ulaşayım istiyorum sanırım. 

9- Kitaplığınızdaki en değer verdiğiniz kitap ya da kitaplar hangileridir?

Ursula K.LeGuin kitapları kesinlikle!
Bir de ara ara dönüp okumayı sevdiğim kitaplar var:
Kurtlarla koşan kadınlar
Özşefkatli farkındalık 
Sanatçının yolu
Brene Brown kitapları gibi..
Ve son olarak mutlaka Arca’nın okumasını istediğim kitaplar: Momo, klasikler...

10- Kitaplığınızda henüz okumadığınız kitaplar için ayrı bir raf var mıdır, yoksa karışık mı koyarsınız ya da okunmamış kitapları ayrı bir yerde mi muhafaza edersiniz? 

Karışık duruyorlar. Ama salonda kendime bu yıl okumak istediklerimden küçük bir kitaplık oluşturdum. Ama itiraf etmem lazım biraz baskı oluşturuyorlar:)

11- Son olarak bir oyun yapalım, kitaplığınızın ilk rafına gidiyor ve sol baştan başlayarak kitapları sayıyor, yaşınıza denk gelen kitabın adını yazıyorsunuz.
Bahar Karları - Yukio Mişima 
Acaba bu bir işaret mi? Artık okusam mı bu kitabı:))

Bu tatlı mim için canım Leylak dalına teşekkürler.
Kitaplar her zaman iyi gelir:)

4 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Sen de her zaman iyi geliyorsun Yelizcim...

Sule dedi ki...

8.
Tabii acik ve camli olsa iyiydi ama benimki daha cok dosya saklama dolabi gibi.Yiginlarla ve enine boyuna cift sirali
9.Kaybolan Baglar Johann Harri
Yurumek Rebecca Solnitt
Patikalar Uzerine.
Bunlar son okudugum ve cok begendigim kitaplar
Kurtlarla Kosan Kadinlari ben de cok ilginc bulurum Jung u anlamaya calisan biri olarak
Diger sevdiklerime haksizlik etmek istemem.Ahmet Hamdi Tanpinar ve tum eserleri gibi Nazli Eray gibi...Peride Celal gibi Kisa surede hatirlayamayacagim icin en son okuduklarima indirgedim listeyi.
Bir de saglik konulu Gercek Tip Aidin Salih var sahi.
Sairlerimiz ve Rilke var vb

yeliz dedi ki...

Ben de şiir sevseydim muhtemelen şiir kitaplarımı paylaşmazdım:)

yeliz dedi ki...

:))