15 Kasım 2010 Pazartesi

Birkaç cümle ile...

İçime sokasım geldi, hatta birkaç defa sıkı sıkı sarıldım.

Arca ile Cevdet süper anlaştı, bu kadar mı elektrikleri kimyaları tutar? bir ara onları odada bırakıp mutfağa bile geçtik.(sadece kitap konusunda Arca'nın Cevcevime carlamalarını saymıyorum)

uzun zaman önce yitirdiğim küpelerime benzer küpeler...

Arca sanırım ona aşık oldu, o "ben evliyim ama arcacım" dedikçe arca mahçup mahçup başı önde gözlerini dikerek onu seyretti.

Kim korkar kırmızı başlıklı kızdan ? O günden beri en az 20 defa okudum!! Harika harika bir kitap!!

Bu kitaptan daha güzel ve masalsı çizgiler senin için en güzel dileğim olabilir sevgili kisd...

Onun içi kadar sıcak çizimlerini siz de çocuğunuzun odasında misafir etmek isterseniz bir tık...

2 yorum:

k.i.s.d. dedi ki...

Ne güzel bir öğleden sonraydı değil mi? Keşke yakın otrsak da her özlediğimizde görüşebilsek diye hayıflanıyorum. Özledim uleyn :) :(

yeliz dedi ki...

izmirde yaşamayı ciddi ciddi düşünün kisd burası senin ruhuna iyi geliyor.