24 Kasım 2010 Çarşamba

Dumur Diyalog #1



Hülya ile Tuna’nın uyuma hikayesini her akşam anlatarak uyutuyordum ya (aha işte hikaye de burada) derken artık kendi kendine uyumaya başladı, hikaye rafa kalktı.

Geçende bir akşam yine ışık açık kalsın, uyumayayım isterken, ben kendimce hikayeye heyecan katmaya çalışarak başladım anlatmaya.

Yeliz: Arca bugün ben kiminle konuştum biliyor musun?

Burada gözlerini kocaman açıp merak etmesini bekliyorum.

Ama o gayet sakin;

Arca: Hüla

Yeliz: Peki Hülya kim annecim?

Arca: Anne!

Yeliz: Kimin annesi?

Arca: Una

Yeliz: Peki hikayeyi bildiğine göre ne yapman gerekiyor?

Arca kafayı gömer, uyur!

---------------------------------------------------------------------------------

Not: Fotoğraf Topolino günümüzden kalmış, eskileri karıştırırken buldum. Bu ikiliye dayanamayıp çekmişim. Bize güzel bir uyku öncesi armağan eden Hülya ve Tuna, teşekkürler :)

7 yorum:

banucd dedi ki...

hayran kaldım, birgün biz de yaşar mıyız acaba böyle bir diyalog?

bir önceki gece 1,5 saat kızını uyutmaya uğraşan anne

yeliz dedi ki...

naçizane tavsiyem bir hülya&tuna edinin:) hehe ufaklığın sevdiği bir arkadaşı varsa onu örnek gösterebilirsiniz. arca tunaya hayran, tuna büyük çocuklar gibi kendi kendine uyuyormuş, dememiz yetti! inanın ben de şaşırdım ama işe yaradı. öncesinde 1,5 saat kıvranıp uyumaya ikna edemediğim çok olmuştu.

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Tebrikler.helal olsun Arca ya.Bir hülya ve Tuna da bize lazım.Yeliz yazılarını okurken daima gülümsüyorum.Teşekkür ederim canım.gerçekten mutlu oluyorum Arcayla ve seninle.Lütfen bu içtenliğini hep koru emi.

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

i-na-nıl-maz..... arca süpersin.
len sen bu sefer de bizi prop etmeyesin :)))

yeliz dedi ki...

teşekkürler dilek:)

yeliz dedi ki...

teşekkürler dilek:)

yeliz dedi ki...

hooh çoktan oldunuz bilem:)