5 Ekim 2011 Çarşamba

"Arca oğlum, senin annen bir salaktı!" Vol.3

Sabah Nil aradı, okul konusunun işlendiği bir kitap sordu Berk için. FB’li Atakan’ın okul kitabını ne zaman okusak Nil aklıma geldiği için (biz FB geçen kısmı GS olarak değiştiriyoruz) pek tabii ki saniyesinde tavsiye ettim. Nil’in de kanı kaynadı Atakan’a bir anda. (hmm neden acaba:P)
Konuşurken aklıma geldi. Harbi salağım ben ya!!

Kayıt zamanı, okuldan bir kağıt gelmişti bize, üzerinde;

Pazartesi : Sürpriz günümüz


Salı : Kitap günümüz


Çarşamba : Süt günümüz


Perşembe: Meyve günümüz


Cuma : oyuncak günümüz

yazıyor.

Pazartesi akşam Arca’ya sordum: “annecim ne sürprizi vardı okulda?” Arca bön bön baktı suratıma.

Salı, götüreceği kitabı seçtik, adını yazıp çantaya koyduk.

Çarşamba akşamı sütünü içtiğinden eminim, bir şey sormadım.

Perşembe, “hangi meyveden verdiler?” diye sordum. Arca yine bön bön baktı.

Cuma, götüreceği oyuncağı seçtik.

Ertesi hafta benzer şeyler yaşandı. Bu defa her gün gönderdikleri bilgi kağıtlarının üzerinde “sürprizi gelmedi”…. “sütü gelmedi”…..”meyvesi gelmedi”…. “günlerimize uyalım” gibi notlar var.

Ay jeton düştü!!!

Sürprizi, sütü, meyveyi biz koyuyormuşuz yanına! Hey allahım!

Kitap oyuncak dedin mi koyuyoruz çantasına, sürprizi okuldan bekliyoruz. Yani ben bekliyorum. Nasıl bir mantık bu ?

Zavallı çocuğum uzun bir süre sütsüz, meyvesiz gitti okula!

Nil, benim gibi salak anneler olabilir diye Berk’in yanına 5 çocukluk malzeme veriyormuş. Bebemin Berk ile aynı okula gitmesini istiyorum!! Böylece “sütü unuttuk, Berk’ten iste annecim” diyebilirim.

Puahhaha (kötü adam Erol Taş gülüşü)

5 yorum:

Nil dedi ki...

:D

Ben de sadece kızım için koymuyorum. aslında bizimkilerin amacı paylaşmayı öğretmek olduğundan biraz fazla koyuyorum.

bizim kreşe de yollayabilirsin paşayı. aklın kalmaz :)

Fatma dedi ki...

Öyle mi oluyormuş ben de bilmiyordum biz okula gitmeden öğrenmiş olduk böylece:)

nil dedi ki...

Berk'ten istemesine lüzum yok,ben Arca'mın çantasını ayrı yollarım:P

kuzunun annesi dedi ki...

hahah , alemsiniz yaw

ruhdagı dedi ki...

Yeliz iyiki varsın heee :)