3 Ocak 2012 Salı

Dumur diyalog #36

İ: Öpsene beni bi kere
A: Olmaz şu an dergi okuyorum

-------------------------------------------
A: Meğersem bu oyuncak dandikmiş.
(okulda biriktirdiği paralarla aldığı çakma mcqueen tırının ömrü pek kısa olunca)
 -------------------------------------------
Yılbaşı günü, Nazlılar konfeti almış apartmanın önünde cüceler için patlatacağız. Biz hazırlanırken aşağı inmeye, Cansu'nun babası Umut matkap ödünç almaya geldi.
A: Unut amca nerede?
Y: Babanla matkap bakıyorlar.
A: Erkek erkeğe mi bakıyorlar?





6 yorum:

ayak izleri-sevgi dedi ki...

:)) ay öldürecek beni gülmekten bu diyaloglar..

Elif dedi ki...

erkek,erkeğe :)))

Nil dedi ki...

ne sandı ki olayı acaba :)

Leylak Dalı dedi ki...

Ya bu çocuklar "Rahim İçi Eğitim" mi alıp geliyorlar meraktayım. Yılbaşı gecesi arkadaşımın Arca yaşındaki torunu minderlerden ev yapıp satışa çıkardı. Kaça dedik "3 lira" dedi, "2 olmaz mı?" diye sorduk, "Olmaz, hayat pahalı" dedi. Yüz ifademi görmeliydin:))
"Meğersem dandikmiş" ha, yerim onu:))

Özge dedi ki...

dumur diyalog karşısında dumur özge oldum:)))))

çok yaşa sen emi..

laleninbahcesi dedi ki...

amanın en sevdiğim kategori deyip koştum geldim. Bir kategoride ben açacağım, Arcanın dumur ettiği Lale teyze kategorisi... Yerim ben onun diyaloglarını...