13 Ocak 2012 Cuma

Dumur Diyalog #39

Findus’u okurken yaşlı Pettson’dan ve yalnız yaşamasından yola çıkarak Nadire abla, “çevrede yalnız yaşayan biri var mı?” diye sormuş. Bizimki yok demiş. NA, babaannesini hatırlatmış. Arca, “Babanem yalnız yaşamıyor ki, Necla ile yaşıyor.” (Necla teyze babanenin genelde birlikte takıldığı komşusu)

“Bağıran abileri açalım, bağıran abileri istiyorum!” Yanlışlıkla açık kalan televizyonun karşısına kurulup eni konu Kuzey-Güney izleyen cüce, kanalı değiştirince çıldırdı!
............................................................
Beni sevme nedeni sık sık değişiyor, önceden anne olduğum için sevdiğini söylüyordu, şimdi…

A: Seni seviyom annem

Y: Neden beni seviyorsun?

A: Çünkü güzel yemek yapıyorsun.
............................................................


Bir de yalancılık peyda oldu bu ara.
Babaanne: Arca anneannen nasıl, iyi mi?

Arca: İyi

B: Peki deden nasıl, o da iyi mi?

A: Hayır ona araba çarptı.

(Tabii ki böyle bir şey yok, telaşlar, telefonlar…)

6 yorum:

Evren dedi ki...

Hahaha, biz de bir sey izliyorduk bunun gibi, sonra degistirdik, basladi, "garip kadinlari acalim, garip kadinlari acalim" diye :) Kadinlar da takmis takistirmis dans ediyorlardi.

Yalan konusunu da hic sorma! Isimiz is valla :P

nil dedi ki...

Arca gel beraber izleyelim bağıran abileri adamım benim:) bu arada cok sevindim demek annen yemek yaptı :)))

Fatma dedi ki...

Çok güldüm ya, anne seni seviyorum dediğinde hiç nedenini sormadım ben dur bir sorayım, yalancılık bizde de var ama sonunda şaka yaptım diyor:)

laleninbahcesi dedi ki...

Yeliz bütün erkekler anne yemeği hastasıdır biliyosun, bir keresinde bir erkek arkadaşımız annem gibi hamsi plavı yapan yok demiş ve bizim için özel yaptırmıştı da yiyince nevrim dönmüştü hehehe.Ağzımda ki tat gitsin diye masada geri kalan ne var ne yok yemiştim:))

Adamım Arca ya...

yeliz dedi ki...

evren garip kadınlar süpermiş:)

Nil vallahi seni elime bir geçirirsem çok fena yapacağım. yemek yapıyorum ben bi kerem:P

yeliz dedi ki...

so sor fadiş çok eğlenceli cevaplar çıkıyor.

Lale ablacım müthiş hikaye, kanımca ileride bir gün birileri beni de böyle anlatacak:)