6 Mart 2012 Salı

Mim

Kuzumun anası mimlemiş, cevaplar gelsin!!

En sevdiğin nelerdir , nelerden hoşlanırsın ?


İyi yemek, iyi içki, iyi kahve, iyi kitap …

Fotoğraf çekmek, yemek pişirmek, dostlarla vakit geçirmek

Bir de İlker’le Arca’yı severim: )
Bir de bu aralar bir türlü yapamadığım yürüyüş ve bisiklet var. Fiziksel aktiviteye ve oksijene ihtiyacım var.

Evrene yetirince sinyal göndersem sahil kenarında bir eve taşınabilir miyim? Ayrıca yürüme mesafesinde bir iş de fena olmaz hani. Allahım ben heryere yürüyerek giden ben, artık yürümüyorum.

Bilgisayarda ki vaktini nasıl geçirirsin ?

İş.
Mail.
Blog.

Sonra bu aralar Pinterest’e takmış durumdayım. Bildiğin mantar pano, beğendiğin fotoğrafları raptiyeliyorsun.

En sevdiğim filmler nelerdir ya da kesinlikle izleyin diyeceğiniz ?

Almadovar’ın bütün filmleri (özellikle “annem hakkında herşey” ve “Volver”)
Tanrı kent
Old boy
Das Leben der Anderen
Eternal sunshine of the spotless mind.
The Notebook
Before the sunrise
When Harry met sally

Of daha çok var aklıma gelmiyor…
Benim film izlemem lazım çok ara verdim çok bedbahtım!

Şu sıralar almak istediğim 3 şey :

Çok şaşırtacağım ama :P kitap almak istiyorum. “3-4 yaşındaki çocuğunuz büyürken” mesela, bunun 2 yaş için olanını severek okumuştum. Öncelikle bu ve kalabalık bir liste arkadan geliyor. Ama kendime söz verdiğim üzere Mart sonuna kadar bekleyeceğim. (4 aylık kitap siparişi orucu)

Babet! Kırmızı ya da siyah.Evet bulup almam lazım. Ucuz olsun, rahat olsun.

Üçüncüsünü aldım bile! Evet bu aşağıda duran yavru ama benimki pembe siyah. Sonunda lenslerime bir alternatifim oldu. Yeay!!

Şu sıralar dinlediğim 3 şarkı :

ZAZ tüm albüm
Burcu Güneş : Oflaya oflaya
Model : Şey.. belki…

2 yorum:

selen dedi ki...

Gözlük süpermiş bu 1, bende kırmızı babet istiyorum bu 2, deniz kenarında ev bu 3, eve yakın bir iş bu 4, hareket ve oksijen bu da 5. Al benden de aynıları arkadaşım. Sevgiler...

kuzunun annesi dedi ki...

thanx:))