24 Mart 2012 Cumartesi

Dumur diyalog #47

Sürekli yere vurduğu oyuncağını vurmadan oynamasıyla ilgili uyarırken;


Y: Arca oyuncağını bir defa daha yere vurursan, kaldıracağım, yarına kadar oynayamayacaksın.

A: Nereye kaldıracaksın?

Y: senin erişemeyeceğin bir yere.

A: Mesela?

Y: Henüz düşünmedim.

A: Adını söyle

Y: Neyin adını söyleyeyim?

A: kaldıracağın yerin adını

Y: Küçük tuvalete kaldıracağım, oldu mu!

A: Hmm oraya kaldırmayalım

Y: Peki annecim nereye kaldıralım?

A: Tavana yapıştıralım

Y: neden?

A: oraya erişemiyorum ben

Bu arada benim ültimatom piç oldu haliyle!

3 yorum:

bir kum tanesi dedi ki...

ayy çok tatlıya
biz onlarla yarışamayız annesi:)))

ayak izleri-sevgi dedi ki...

bilmiş mamun seni..

pınarpare dedi ki...

bizim zamanımızda iki laf etsek (ki ben çok ederdim galiba:) )"büyümüşde küçülmüş" derlerdi.bunlar ne kadar büyümüşde küçülmüş ki acep...laf ebeleri:)