11 Mart 2012 Pazar

Övünmek gibi olmasın...

Korkulur benden :P

Sabahtan beri son derece aktif takılan cüce, ne dediysem öğle uykusuna razı gelmedi. Hoş, ben de  bayılmıyorum, paşa gönlü istemezse uyumasın  da... adım gibi biliyorum assoliste bağlayacak günün kalanında. Zaten son kırk sekiz saat evde başbaşa takılıyoruz, hiç çekemem asabiyet filan.



Saat olmuş iki buçuk. Yemeği de yedik. Akşam uyuyacakmış, inadım inat dötüm iki kanat diyor kısaca.

Yer miyim lan ben bu numaraları? Yemedim tabii ki:P

Yumoş, Kumoş ve tavşanı uyutuyorum ayağına yatağa girdim. Sonra battaniye altı tepişme oynadık, derken sırt kaşımaca, göbek ovmaca, bir baktım sızmış. Çok değil, yarım saatim var, sonra akşam da uyumak bilmiyor, dürtüp uyandıracağım.

An itibariyle....

Cüce arkadaşları ile öğleden sonra uykusunun son demlerinde...
Şevketi bostan düdüklüde...

Ben de pek yakında koltukta okumaya...

1 yorum:

Fikriye Filtresiz dedi ki...

Bir annenin çocuğun uyuması için takındığı histerik tutumun nedeni 1 saatlik sessizlik ihtiyacından başka ne olabilir ki? Azimle mıçan taşı delermiş bravo:)