Yazılar posta kutuna gelsin mi?

26 Aralık 2012 Çarşamba

Eyy! Yılbaşı ruhu! oradaysan masaya üç defa vur!

Yılın bu zamanları çoktan gündemimize oturmuş olması lazımdı.

Hıristiyan kardeşlerimizin Noel’i zamanı havaya girer 1 Ocak gibi çıkardık o yılbaşı havasından. Geçen gün Çinlilerle telefonda toplantı yaparken de Noelimizi kutladılar sağ olsunlar, içimi kuruttunuz ne Noel’i diye çemkiresim geldi yuttum, thanks yavrım!


21 Aralık tantanası kanımca. Geçtiğimiz haftalarda bir toplantıda Çinli tedarikçi, Türkiye’deki hiçbir müşterisinden 2013 için adet teyidi alamadığından yakınıyordu. Önceki yıllar Kasım sonuna kadar adetleri toplamış olurmuş, bu yılın tedirginliğini kıyamete bağladı, psikolojikmiş. Belki bizim yılbaşı ruhu da kıyamete kurban gitmiştir.

Bilemiyorum! Bildiğim bir şey varsa o da bu sene rötarlı. Öğlen HGS almak için bankaya gittim, hani bedava diyorlar ya, evet bedava ama 30 TL yüklenmişini veriyorlar. Kanımca HGS tedavülden kalkıp yerine MGS filan gelesiye kadar benim kredi bitmez. Neyse Forum’da dolandım, ağaçtı böcekti hediyeydi bir havaya gireyim dedim. Belki de yeni yıldan fazla beklentin olmadı mı yılbaşı ruhu da uğramıyordur kim bilir? Belki de yaşlanıyoruzdur?

Yaşlanmak deyince aklıma geldi, geçen hafta İstanbul’da yağan kar, bana resmen “yaşlanmışsın sen” dedi! Tamam belki diyen iç sesimdi, kar filan değildi ama duydum! Üstelik çok da mantıklı! Vakti zamanında çalıların üzerine incecik bir pudra şekeri gibi serpiştiren karlardan kartopu oynardık biz İlker’le. İstanbulluların “manyak lan bunlar” bakışlarına “İzmirliyiz hemşerim idare et!” diye karşılık verirdik. Bir hoşgörü havası eserdi. Allah seni inandırsın, Etiler’den Levent’e yürüdüm de bir avuç kara dokunmadım! “Nerde senin çocuk ruhun kadın!” diye sorarlar adama. Düşe kalka yürürken “Arca olaydı da coşaydık” diye içimden geçirmekteydim. Demek ruhumun çocuk tarafının ortaya çıkması için Arca’ya ihtiyacım var.

Eee yılbaşı ruhunun ortaya çıkması için ne edeceğiz? Ruh çağırma seansı mı tertip etsek? Puhahah biri ruhumun geyik tarafını Noel Baba’nın kızağına bağlasın yav vallahi şiştim!





2 yorum:

  1. Benimki de bu yıl epey gecikti ama bir geldi pir geldi. Çöktü oturdu, kolay kolay gideceğe de benzemiyor. Belki senin ki de yoldadır :)

    YanıtlayınSil
  2. bana da fazla geldi sanirim bu sene o hal
    simdiden bitmis gibi gelmeye basladi yeni yil o kadar :)

    YanıtlayınSil