18 Temmuz 2013 Perşembe

Dumur Diyalog #101


Yaz ekranlarının fukaralığı, en çok boş vakitlerini televizyon karşısında geçiren muhterem kocamı etkiledi. Geçen baktım, televizyondan radyo açmama bile laf etmedi, uzanmış blogu okuyor, gözlerime inanamadım.
Hemen eleştirilerini sundu: “uzun zamandır dumur diyalog yazmamışsın” dedi. Doğru, en son mayısmış yazdığımda. (Bu arada kendisi de mayıstan beri bloga bakmamış, pis:P)
Onu bırak Arca’dan bahsetmiyorum bile, Gülçin dürtünce  fark ettim.
En iyisi yepyeni bir "dumur diyalog" ile Arca'dan haberlerin ısınma turlarına başlayalım.
Teker teker tekerleme kitabındaki bütün tekerlemeleri ezberlemiş.
Hangi sayfada hangi tekerleme var, onu da biliyor. Açtı kitabı tek tek hepsini söyledi.
İ: Aferin Arca ne güzel hepsini okudun tekerlemelerin
Kendisi de şaşırmış bir ifadeyle; “aa gerçekten okudum ben değil mi? Babam ben yoksa okumayı mı öğrendim?”
…………..
Babaannesiyle yazlıktayken;
B: Arca kitap okumayı çok seviyordun, okusana ben iş yaparken
A: Hayır sevmiyorum
B: A-a?! e çok seviyordun
A: Nasıl seveyim babaanne, okumayı bilmiyorum ki!
…………………
A: Annem bak şimdi sen bebek doğur, bana babam bakar, sen de bebeğe bakarsın.
Y: Annecim biz babanla bir tane çocuğumuz olsun istiyorduk, sen oldun, başka istemiyoruz, bizim tek çocuğumuz sensin
A: aaa olmaz anne olmaz doğur doğur lütfen hatırım için doğur. ben altını açmak için, banyo için filan yardım ederim.
………………..
B: arca bak herkesin kocası var, ben de evleneyim benim de kocam olsun ne dersin?
A: Hmm tamam, ama yazın evlenme, yaz bitince evlen.
...................
Küçülen t-shirt’ü çıkarmakta zorlanınca;
Y: Annecim bu t-shirt artık küçük geliyor sana, bunu başkasına verelim mi?
A: Tamam kime verelim? Poyraz’a verelim mi?
Y: Olur
A: Ama parasını versinler bize.
Y: Olur mu canım hediye edeceğiz
A: Ee biz nasıl yeni t-shirt alacağız?
.............................
1,5 yaşındaki Deniz'in ilk öğrendiği kelimelerden biri "Arca".
Deniz bizimkine "Arcaaa" diye seslenince;
A: Deniz bak senden büyükleri sadece adı ile çağıramazsın, "Arca abi" demelisin!

5 yorum:

Gulcin dedi ki...

ticaret erbabi olacak bu cocuk yahu :)
o nasil tsort alacak annesi sen bunu soyle :)

cok sagol yeliz vallahi iyi geldi :)

Tuten dedi ki...

Olmaz çocuk kardeş istiyor yapın :)

Adsız dedi ki...

Çok akıllı çok çoook. Maşallah O'na. Babası haklı, ''dumur diyalog'' bu blogun tuzu biberi; olmazsa olmazı... Çok iyi geldi, gülümsetti. Pelin/ İzmir

Apple tree dedi ki...

Akıllı bıdığım benim... Yelizcim lütfen Arca'nın hatırı için :)) mantık abidesi olmuş iyice. Öptüm yanaklarından

BitliTurist dedi ki...

Yazdığın gün okuyup Arca'yla seni rüyamda ördüm. Hem de benim doktorumla doğuruyordun. Arca beynime nasıl nüfüz ettiyse arık. Uyanıp kahkaha attım..