4 Temmuz 2013 Perşembe

Bugünlerde...

Sesim çıkmıyorsa tamamen tatil rehavetinden:) Arca ile başbaşa tatil yapıyoruz ve ilginçtir henüz birbirimizi gırtlaklamadık:))) yok be şaka yapıyorum acayip eğleniyoruz. Bir şey yaptığımız da yok sabahın köründe uyan kahvaltı deniz yemek uyku... Adamım ipad oynarken anası kitap okuyor işte öyle sakin ...



Arada tek gün İzmire gittim sabahtan çalıştım, öğlen çekimim vardı. Puhahahah gören de Adriana Lima filan sanacak. Ama çekimim filan çok havalı oluyor:) suç bende değil fotoğrafçıda. O Figen Karavaş denen hatun var ya yoldan geçen adamı havaya sokar da Kıvanç Tatlıtuğ kıvamına getirir. Süper eğlenceli bir çekim oldu.
Fotoğraflar aşağıda, daha fazlası www.facebook.com/figenkaravasphotography sayfasında...

Hülya'nın Neko'ları renklenmiş yumuşacık tam yazlık olmuş. Hayatımda ilk defa gördüğüm bebekler kucağımda kendi çocuğum gibi rahattı. Ürünleri de tabii ki www.tuniko.com sitesinde bulabilirsiniz. Ulen var ya şaka maka marka yüzü olduk:)







4 yorum:

sihirlirloklava dedi ki...

ne kadar şirin bir çekimmiş :)çok güzelller...

Tuten dedi ki...

Ben seni ilk çekimlerde rus sanmıştım hahahaha :) Ay hülya ne güzel kadın bulmuş demiştim ki hala ne güzelsin diyorum :)

Gulcin dedi ki...

degme mankenlere tas cikartiyorsun Yelizcim super :)

Deli Anne dedi ki...

saçlarını da çok seviyorum