31 Aralık 2014 Çarşamba

Unutmadım tabii ki!

Unuttum sandınız değil mi? Hayır tabii ki unutmadım. Son on şükür vesilesi ile 2014'e veda 2015'e merhaba...

2015 bizi güzellikleriyle iyilikleriyle şaşırtsın;)

An'a şükrediyorum... Pilav ocakta pişmek üzere, salata hazır, tabağıma peynirimi, kadehime şarabımı koymuş demlenirken kurabiyelerin son tepsisinin de pişmesini bekliyorum. Hayır seri imalata geçmedim yolluk bunlar.

Sahi söylemedim değil mi yarın Ayvalık ertesi üç gün de Kazdağlarına gidiyoruz. Evet yılın en karlı mevsiminde salağız biliyorum ama şans işte... Zeyneplerle çoluk çocuk ciddi bir macera bizi bekliyor:) bizim için dua edin:)) ama bu vesile ile kar göreceğiz, şükredelim yine :)

Bir şükür de Arcanın ciğerinden gelen hırıltıdan tırsmamıza gerek olmamasına gelsin. Bugün tatil öncesi doktor kontrolüne gitti antibiyotik mecburen ama ciğerde bir şey yokmuş. Artık kefirimizi alır gideriz napalım:)

Tabii Arca üç gündür NA ile evdeydi, bir faaliyetler bir güzellikler. Eve her geldiğimde küçük bir sürprizle karşıladı, yirim lan seni:) küçük mutluluklara şükür...


Her ne kadar Arca tarafından "yav telefon ediverin" diye küçümsense de yılbaşı tebrik kartı güzelliğine ve bana yaşatan Jardzy ve Ceren'e sonsuz şükürler...

Bitmedi... Bu bizim muhteremin talihlilerinden gözde var ya ah o gözde te manisalardan uğraşmış hem de bütün aile için nefis hediyeler seçmiş yollamış. Yemem mi lennnn! Sonra bugün hiç tanımadığım bir erkeğe ... Yok lan şaka yapıyorum:) sessiz takipçi olaraktan bir arkadaş muhteşem bir mail atmış var ya günüm güzelleşti yeminle :) artık 2015 nasıl gelirse gelsin benim birikmiş dostlarım şükürlerim var:) 

Kocama yüksek müsaadenizle onyüzbin milyonuncu kez şükretmek istiyorum. Adama derdini anlatıyorsun, iste istabula bile döneriz senin için diyor. Ulen var ya ....

Çocuklu ev neşesine de bir şükür:) küçük bir insanın arkadaşıyla tatil heyecanını neşesini görmen lazım çatlıyorum gülmekten . Ah be çocuk ah be küçük insan!

Yılbaşı kafasına da bir şerefe ay pardon şükür:P yeni işlere, mücadele hedeflerine projelere değişim kararlarına ve adımlara motive ettiği için...

Ve son olarak Apple'a... Yıllardır şu yılbaşı ağacından makinayla selfie çekerim, bu yıl şarjı bitmiş uğraşamadım hadi dedim iphone ile deneyelim oldu lan! Harbi makinayla çekmişsin kadar oldu.










4 yorum:

Gozde dedi ki...

Canım benim.....kalbi güzel insan.....nasıl bu kadar doğal, yani nasıl bu kadar yeliz olabiliyorsun...çok çok çok şanslı bir ailen var...

Ogrenen Anne dedi ki...

Yasasiiiiiin ;) Musmutlu baslayalim, oyle devam edelim hepimiz!

Julide dedi ki...

O boncuklar aslında sitrin. İstersen kesip kullanabilirsin eğer etkileri ile ilgileniyorsan.

Bu sene güzel olmalı. Çünkü her gecenin bir sabahı var!

Sofia dedi ki...

DOĞAL YATIRIM.

$300_$4500
400$_6000$
$500_$7500
600$_9000$
$700_$10500
$800_$12000
$900_$13500
1000$-15000$.
Yatırım yapmaya başlayın ve doğrudan cüzdanınıza veya banka hesabınıza kazanın
NOT: Hesabınızı izlemek için bir Android telefonunuz veya PC'niz olmalıdır, ilgileniyorsanız WhatsApp ile iletişime geçin: +17168691327. e-posta: midasgoldmoney@gmail.com