17 Ağustos 2021 Salı

Ergentalks vol.4: spaghetti carbonara üzerinden dumurlar

#spaghetticarbonara 


Pancetta, peynir, yumurtadan oluşan bir sosla yapılır. Çok besleyici ve müthiş lezzetlidir.

Ama konumuz yemek değil, tarifi hiç değil. Lakin #muhteremmutfakta olduğu için, iki diş sarımsak soymaktan gayrı bir katkım olmamıştır.

Konumuz Arca’nın bu makarnayı yerken yumurtladığı ve elinin lezzeti muhterem kadar olmasa da muhteşem yemekler yapan şahsımı ziyadesiyle şaşırttığı cümle:

“Babam İzmire gidince, biz iki hafta ne yiyeceğiz?”

Daha bu pazar tüm gün mutfaktan çıkmamış, ıspanağından yeşil mercimeğine zibilyon tencere yemeği yapmışım ama benim oğlan babası yokken aç kalacağını sanıyor🙄 

Nasıl bir hayatın içindeyim?

Ergenimle hangi farklı parallel evrenlerin sakinleriyiz?



4 yorum:

okuyanguzel dedi ki...

:)

Adsız dedi ki...

Yelizcim ergenin demek istediği ortada o makarna istiyor sen yeşil mercimek pişiriyorsun benim oğlanda küçükken babası dışarı yemeğe götürmek istediğinde evde yemek var demiştim şöyle dedi sen güzel yapmıyorsun hülya biz dışarda yiycez yani onun istediğini yapmayınca böyle oluyor. Hülya

yeliz dedi ki...

Doğru vallaha benimkiler yemekten sayılmıyor:))

fatma dedi ki...

Benim dolabımımda da sebze yemeği yoksa yemeğim yok düşüncesi kafamdan çıkmıyor. Şöyle zeytinyağlı fasulye, kıymalı kabak, yeşil mercimekli çorba falan olması lazım. Makarna ve pilav varsa pek yemek gibi düşünemiyorum;)) Ama işte çocuklar için tam tersi mantık işliyor. Uzun müddet çatışma yaşadık ama sonunda makarna ve pilav türevlerini nadir yapınca diğer yemekler yeniyor, çözümü böyle buldum:DD