14 Ağustos 2021 Cumartesi

Tatil sonu sendromu

Tatil bitti

Eve dönüş

Özlemişim

Neyini özledin diyecek olursan…

Sakinliğini, serinliğini, evimi, işimi, pek tabii Belçika biralarımı veee kocamı :))))

Ay vallahi kocamı özledim. Ayol tatile çıktık, kocamdan çok anasını gördüm, allahtan kaynana gelin muhabbetimiz yoktur, şükocuğum 25 senedir, hala benim arkadaşımın annesidir, çok iyi anlaşırız, sohbetimiz baldır. Lakin insan yine de kocasını özlüyor.


Kocamla, bir ben bir o, arkadaşlarımızla bekar takıldık. Bir tadilat işi aldıydı, şantiyeden çıkamadı. Ben de söylemesi ayıp hep deniz kum güneş… uzun lafın kısası buluşmamız ortak arkadaşlarımızla rakı sofralarından öteye gitmedi. 


Canımız sağ olsun.


Evet tabii ki kiloları aldık ama n’apalım içimize sinsin …


Petunya kokularını da özlemişim, şimdi bana yandan yandan esintili kokusu geliyor, nasıl da güzel… 


Ama biliyor musun İzmir’de de kokularım vardı benim: incir ağacının çocukluğumun bağlarını hatırlatan, çam iğne yapraklarının güneşin altındaki sıcak kokusunu anımsatan, plaj havlularına sinen iyot, ızgara balığa eşlik eden anason, sohbete karışan Türk kahvesi kokusu…


Gurbetlik böyle bir şey…


Nereye gitsen beridekini özlediğin…

Ama bir yandan nereye gitsen evin bellediğin…


Yine de içimize sinsin diyorum ya…

Gün batımına rakı kadehimizi kaldırdık.



Sabaha cırcır böceklerinin ve kumruların sesleriyle uyandık.


Boyozumuzu, midyemizi, kumrumuzu, meyvemizi, acurumuzu, semizotumuzu, şevketi bostanımızı, deniz börülce/fasulyemizi, evde kaynayan mısırımızı yedik.


Bolca yaydık, çokça keyfettik.


Görmek ve sarılmak istediğimiz herkesle görüştük.



İliklerimize kadar güneşte yıkandık. 

Uzun uzun yüzdük. 


Bir tatilden daha ne ister insan? İçimize sinsin…


Şimdi ikinci memleketin tadını çıkarma vakti…



Geçenlerde bir yazı okumuştum, tatil sonrası sendromu hakkındaydı, diyor ki…. Tatil sonrasında yapılacak en iyi şey yeni bir tatil planlamak;) şimdiden noel ve paskalya nasıl olur da İzmire giderizi düşünmeye başladım. Bakalım kısmet…

4 yorum:

Çileksuyu Sibel dedi ki...

Ohhh icinize sinsin,sefaniz olsun Yeliz,tekrari gelsin en yakin zamanda.Koca ozlemek guzel sey bence,ask tazelemek icin bir firsat.Gurbetlik guzel bir sey,iki memleketli olmak:)

Can Uzunyol dedi ki...

Selam uzun zamandır buralarda yoktum şimdi yeni bir blogla geri döndüm sizi takipteyim. Rica etsem sizde bloguma bi göz atıp takip eder misiniz ? :)

Adsız dedi ki...

Oh sefan olsun. o kokular yok mu insanı çocukluğuna götüren. En güzeli yeni tatil planları sağlıklı olalım gerisi gelir inşaallah. Hülya

okuyanguzel dedi ki...

İçimi ısıttı yine yazın. Mutluluğunuz ve huzurunuz daim olsun.

Sevgilerimle,