30 Ekim 2021 Cumartesi

Türkiye’den kocam geldi, evde bir bayram havası…

 Sabaha karşı yola çıktığı için uykusuzdu, 1-2 saat dinlenmek istedi. O uyurken yanından gitmeyeyim istedi. 

Çaprazındaki koltuğa iliştim, battaniyenin altına aldım bacaklarımı, sıcacık…


Kitabımı açtım, yanımdaki kahve sıcacık…


Dışarıda sonbahar rüzgarları tüm kıyametiyle ağaçları soyuyor, bir de yağmur sorma, yıkanıyor ağaçlar…



Ama kalbim sıcacık ah kalbim…


İyi ki geldin kocam, demeye kalmadı, uyusun dinlensin diye aldığım nefese bile dikkat ederken ben, öküz ergenim daldı salona, vallahi bravo Arca vallahi bravo!

4 yorum:

Adsız dedi ki...

İtiraf etmese de o da çok özlemiştir babasını, ondandır salona gürültülü dalışı
Çenebaz

deeptone dedi ki...

ha haaa :)

okuyanguzel dedi ki...

Bu nasıl güzel, nasıl karşılıklı bir sevgi, muhabbet. Her seferinde böyle hissediyorum :)

Adsız dedi ki...

Gözünüz aydın. Allah ayırmasın sıcacık mutluluklar. Hülya