9 Nisan 2012 Pazartesi

Bant yayını

Bant yayını...
Çin'deyim.

Yalan dünya, Beyaz reklam çekimi için yurtdışına gittiğinden dolayı stok bölüm hazırlamış yayınlıyormuş.
Günün çorbasının neyi eksik? Benim de stok bölümlerim var Gülse'ciğim hıh :)) (var ya çok seviyorum bu kadını)
.......

Yıl? Hatırlamıyorum vallaha… Çok geçmiş üzerinden. Sadece olay yatıya kaldığımız İlker’in annesinin evinde vukuu bulduğuna göre kesin İstanbul’da yaşadığımız yıllar.
Rüyamda İlker’i görüyorum, 18’lik bir çıtırı bana tercih etmiş. Nasıl gerçek bir rüya, hani elini uzatsan tutacakmış gibi olursun, hem “yok lan bu rüya” dersin hem kendini inandıramazsın rüya olduğuna.

Uyandım, rüyanın etkisiyle masum masum uyuyan (evet vallaha çok güzel uyur:P) İlker’e tekme tokat bir girişmişim. Nasıl vuruyorum ama, suratına kafasına Allah ne verdiyse… Kıyamam uyandı haliyle, sakinleşmem on beş dakikamı aldı. İlker dayağın şokundan sonra koptu tabii, yıllardır anlatır. O olaydan sonra malum mu oldu diyerekten uzun bir süre hafiyecilik oynamıştım.

Söylemeyi unuttum, ahan da bu gazete haberini okuyunca aklıma geldi.

Dedim ya yıllardır dost meclislerinde geyik amaçlı kullanılan bu anı, artık ne zaman gündeme gelse ben de peşi sıra bu haberi hatırlatıyorum.Hafiften bir yusuf yusuf durumları :P

1 yorum:

Nil dedi ki...

Allahım yarabbim anıya mı gülsem, habere mi üzülsem bilemedim.
bunlar daha çocuk yahu